Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fluffguf skrev 2007-11-08 17:07:33 följande:
    Jag har också jättelånga ögonfransar, speciellt under. Jag målar aldrig underfransarna, jag ser ut som ett monster. Jag skojar verkligen inte! Min sambo trodde att jag överdrev, så jag sminkade mig för att visa, och han höll med mig
    Fluff- Jag har slutat måla underfransarna, de är för långa och jag ser också kontigt ut. Dessutom pratade jag med en make-up artist som sa att man inte behöver måla underfransarna om man har mycket mascara på de övre. Och det är faktiskt sant, tycker det är mycker snyggare nu !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-11-08 19:09:09 följande:
    majestic: Det var ju faktiskt DU som rekomenderade mig att köpa cover all mixen.. då måste jag fråga.. vad använder du den mörkaste till? Den som ska dälja blått? Jag hade den en gång under ögonen för att dölja den blåa där.. men folk trodde att jag var sjuk :-P Det vart jätte mörkt!
    LSS- Ännu en gång: Den gula färgen täcker rött, den rödtonade färgen täcker blått (t ex mörka ringar under ögonen) och den beiga är för "allmän" användning och för att blanda ut de andra färgerna (göra de ljusare). Den mörkaste är alltså den rödtonade och den använder jag under ögonen, fast jag gör den ljusare med den beiga, förstått??
    Linny skrev 2007-11-08 19:09:34 följande:
    Ja lägg in en bild, jag vill se monsterfransarna Jag har korta fransar och ser helt pucko ut utan. Dessutom har jag inte välsignats med täta långa ögonfransar upptill så jag behöver markera undertill också.Fråga: När jag målar på insidan av fransraden så blir det efter ett tag ett "hål" i färgen, precis vid tårkanalen. Bara jag som tydligen lipar under dagen? Sitter ert kvar även där?
    Linny- Vaddå tårkanalen, jag har inte sånt?!! Mejken sitter perfekt här, skojar bara!! Jag har primern även där så kajalen/skuggan sitter någorlunda bra!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-08 21:29:10 följande:
    Fridapida: Hör o häpna!!!! Jag har precis kommit ut ur duschen efter att ha EXFOLIERAT! Gick in på Kicks på lunchen (de hade inte några andra spännande affärer precis vid jobbet) och kollade runt lite. Fick ett prov på Biotherms exfolieringstjosan. Känns skönt i ansiktet nu. Men jag sjöng inte, och jag lovar att jag inte höll på en tiondel så länge som du säkert tycker att man ska Hon visade någon grej från Elisabeth Arden (eller Lancome kanske) som var nån extremgrej. Man skulle använda varje dag i en vecka, och så skulle man inte exfoliera mer på ett år Hur i all världen funkar det egentligen?
    Linny- Ja, huden blir tunnt så man får inte ens skratta för då spricker man, se bara på Michael Jackson*skratt*

Woohooo, fraktfritt på accessora.se *gnider händerna* nu ska det beställas !!
    Hallontrollet skrev 2007-11-08 20:35:41 följande:
    Inga flera länkar???
    Hallontrollet- Det är lätt att söka själv på youtube.com!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny- Yu-be är är glycerin-baserad fuktgivande kräm berikad med vitamin E, vitamin B2 och kamferolja (en naturlig olja som hjälper vid läkning av småsår och ökar blodcirkulationen. Oljan utvinns ur evergreenträdet i Asien, den har en mild doft, som försvinner några minuter efter applicering av Yu-be).
    Yu-be är idealisk för att mjuka upp och ge fukt till torr vinterhud, krämen används bland annat av japanska bergsklättrare som vid bestigning av Mt. Everest.

Jelly pong pong duo skuggor är helt okej, deras Jelly Flush Cheek Stain, !!

Egyptian Magic
    all purpose skin cream, 

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Oj, vad fel det blev...jag hade bilder också !!

Egyptian Magic all purpose healing skin cream
    Egyptian Magic har hyllats i internationella modemagasin; Allure listade den som ett "Secret Beauty Find"  - nu finns krämen äntligen i Sverige! 
    Egyptian Magic är den ultimata allround krämen som används för att mjuka upp torr hud, ge fukt åt torrt hår, läka spruckna läppar, ge fukt åt torra händer, nagelband, armbågar och hälar, som make up- underlag, för att lindra irritationer efter rakning, solsveda, utslag eller insektsbett.
    http://accessora.se/Produktfoton/EgyptianMagic/sm_egyptian_magic1.jpg

Yu-Be http://accessora.se/Produktfoton/Yu-be/sm-yu-be-tube.jpg

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-08 22:14:07 följande:
    Nepp, du lyckades inte fånga mig *räcker ut tungan* Har nya krämer, primers o annat på väg så jag känner inget behov av mer kladd i ansiktet
    Linny- Räcka ut tungan
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Hej tjejer!!

Jag var hela dan i stan med min kära mor, vi fikade och hade en hel dag för oss själva.
    Köpte en skugga från VivaLa Diva för att jag vill testa deras hållbarhet.

Sen köpte jag två nagellack en O.P.I och Essie, de har fina höstfärger !!

Är så trött nu , ska bänka mig framför tv med en godis påse!!

Ha det!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-11-10 02:27:38 följande:
    Tjoohoo. Just hemkommen från mallen. Gick lite crazy på victorias secret. 20 flaskor och lotions plus bh:ar och trosor. Sen fick jag lämna tillbaka i.d maken...skööönt. Köpte även ett lipgloss från smashbox, så snyggt. Sen köpte jag även lipgloss från victorias, luktade helt underbart plus jag tror inte mina läppar glänst så här någonsin ÅÅååå köpte en super snygg skugga från urban d midnight cowboy rides again...me like
    neoaliya- Vad kul för dig då att handla så mycket OVER THERE !!
    Hallontrollet skrev 2007-11-09 23:18:55 följande:
    MORRAR OCH SKRIKER!!! Varför funkar det inte för mig?? VILL HA DOM BORSTARNA!!!
    Hallontrollet- Det funkar inte för mig heller att beställa på everydayminerals.com ?? Vaffö??
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-10 10:33:26 följande:
    Jag hade också problem med att fylla i telefonnumret men jag har för mig att det var för att jag försökte skriva +46 70 .....osv och när man angivit sin landskod tidigare så behöver man inte fylla i +46. Det är så irriterande när man kommit så långt och så går det inte igenom sen. Lycka till!
    lilja71- Landskod, vilken har vi ??
    Jag tycker den där paypal är rent sagt skit!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!