Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Honey1982 skrev 2007-11-07 08:31:01 följande:
    vad är det för fel på rosa? det finns ju jättemycket fina rosa ögonskuggor
    Honey- Jag gillar inte rosa, varken rosa skuggor, läppstift, kläder....(sen min sidfot )

Idag har jaga bara svart eyeliner (Smashbox), lite rouge och C-thru (MAC) läppglans!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-07 13:21:16 följande:
    Fast du gillade ju Rio Och så var det visst nåt annat rosa jag råkade ha som du gillade också Rosa ligan kommer o tar dig!Har du ingen mascara på dig?
    Linny- Rio, gillade jag Rio??? Näähää, jag gillade Estée Lauders läppstift i nå ljusrosa färg, fast på läpparna blir den inte rosa utan genomskinlig !!

*Jag springer så fort jag kan ifrån Rosa liganSkrattande*
    lilja71 skrev 2007-11-07 13:22:28 följande:
    majestic: du skulle spy om du såg mig idag Knall-cerise tunika   men ingen rosa ögonskugga till
    lilja- *asg*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-07 14:26:06 följande:
    Majestic: Ja jag har för mig att du påpekade att du gillade Rio när jag hade på det, men att du inte riktigt ville säga det för att det var rosa
    Linny- Det var inte jag, du sa att du hade Rio sen var jag på MUS och kollade på den och jag tycker inte alls att den är ROSARäcka ut tungan
    Fluffguf skrev 2007-11-07 14:23:19 följande:
    Rosa och grön, vilken skum kombination Jag älskar också rosa! Förutom brun är det den färgen på ögonskugga som jag har mest av. Min favorit är en skimrande ljusrosa cremeskugga som jag köpte i Polen för typ 2,50 Den är perfekt som bas till alla skuggor, den får den att sitta bra och ger snyggt varmt skimmer.
    Fluff- Jag har för mig att IsaDora har en duoskugga med rosa och grön, tänkte faktiskt hur 17 ska man kombinera dessa två med varann???
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-07 14:31:55 följande:
    Det blir värre och värre... kom precis på att jag har en knallrosa mascara hemma! Ska jag skicka över ett prov till dig Majestic heheFluff: ja, visst låter det konstigt med rosa och grönt men det är (enligt mig i allafall) snyggt. Har fått komplimanger på jobbet också....fast dom kanske bara ville vara snälla
    lilja- O MY....rosa ligan anfaller...knallrosa mascara...det var det värsta jag hört...HJÄLP !!!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-07 14:35:52 följande:
    Får nog försöka få till lite bilder på mina sminkningar så att ni får lite att skratta åt   Har jag sagt att jag är färgblind??? *asg*
    lilja- Så rosa är i din värld orange eller nåt sånt*asg*?!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Apropå ingenting, min man skickade detta till mig och jag skrattade som toka idag

">

*ej min bebis*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-07 14:45:33 följande:
    Majestic: Titta titta *håller fram hinken under Majestics haka* PS: Kolla på de rosa blodkärlen i ögonen också!
    Linny- Du är sååå härlig, fast det rosa passar dig. Det skulle säker passa mig också, fast jag gillar inte själva färgen. Man ser ut som en vandrande marshmallow i rosa*asg*
    02 05 skrev 2007-11-07 14:42:39 följande:
    MajesticBtw... brunt socker, du menar farinsocker då eller?
    0205- Precis!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja- Vaffö, vaffö inte den gröna för sig själv, den är såå fin !! Rosa och grönt...mio deus !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Jag var på Kicks igår och såg de här godingarna, är det nån som har testat de??
    Jag är sugen på att köpa den mörkbruna och rosa(skojar bara )!!!

image827

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-07 15:09:30 följande:
    Majestic: Va e det för märke? Har aldrig sett förut! Varför inte den gula?! Den gröna är lite mörk för att ha helt ensam, jag har den rosa som lite highlighter och närmast ögonvrån. Gillar mest att har rätt färgstarka skuggor men ibland så passar den här lite mer diskreta kombinationen också. Den här gröna är väldigt snygg till en guldig skugga som jag har också.
    lilja- Det är NIVEA och jag provade de på handen igår. Pigmentrika och metalliska, ska nog skaffa mig den mörkbruna !! Den gula man kanske också kan ha...äh, vi får se !!
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!