Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Smink Smink Smink!

Någon som kollar på Greys här? Hon gynekologen.. Hmm.. med rött hår.. Hon är alltid så snyggt sminkad!! Eller vad tycker ni?

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag

Hur stor är en cover all mix burk??! Den ser ju miniliten ut på bilden men har inte sett den på riktigt i butiken..

• Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-26 22:31:13 följande:
    LSS- Så här ungefär...*fniss* Ååå, cover all mix är sååååå bra!! Nej, skämt å sido den är ungefär lika stor som Microshadow ögonskuggor!!
    kikade lite på sidan... Det verkar som att man kan köpa burkar med bara det gula pigmentet i också.. Men då kanske det är lika bra att köpa den med tre i Min concealer är ändå inge bra.. Räcker den länge? alltså, är den dryg?
    Blir nog att jag köper den i morrn
  • Billy och Jag

En timme kvar..

Men här behöver man väll iaf inte boka in sig utan de är väll bara att komma!? verkar som så...

• Billy och Jag

Vilken färg är glamchoc? Letade lite men visste ju inte vilken färg jag skulle leta efter.. hehe.. Och vad för sort är det?

Jag är heeeelnöjd!! Köpte en cover all mix, inte provat ännu.. Men testade lite med den gula på kinden och der såg mindre rött ut just där när jag kom in efter hundpromenaden

Sen så köpte jag choco do´r och old gold.. SÅÅÅ snygga ihop!! Hel såld! Och nu köpte jag Sparkling beach pennan som jag tycker är så fin.. Men jag vet inte alls när den ska komma till användning eller om jag passar i den.. tips!? Köpte den ändå.. den vart ju gratis med rabatten..

Fick också en nesisär (stavas??) och en microshadow, sepia tror jag den hette.. vet inte riktigt när den ska användas.. men hittar nog på nått.. och ett lipgloss.. Riktigt bra gåva.. Och jag är ganska så säker på att de är värt mer än 125 kr som det stod på lappen.. bara skuggan kostar ju 125

Hur har det gått för er andra?! Eller nu kanske är och shoppar nu

• Billy och Jag

Linny:Jag tycker du är skitsnygg i blått..

• Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-27 22:06:15 följande:
    Wooh, vad det pussas här!!
    Du får säkert också en om du är RIKTIGT snäll.. Hehe..
  • Billy och Jag
    Hallontrollet skrev 2007-09-27 22:10:01 följande:
    Linny: ÅHH vad du är duktig på att lägga ögonskuggor.. DU bara MÅSTE förklara hur du gör :P Sedan jag fick barn har inte vikten vart som den ska och jag har inte trivts med mig själv. Men nu har jag börjar äta GI och känner att ja vill sminka mig fint. Behöver alla tips i världen från ALLA er enormt duktiga.. Det får inte vara allt för dyrt smink då jag är mamma ledig.. KRAM på er, hoppas på massa tips som får mig att känna mig sötare nu.
    Jag tycker faktiskt att make up stora har hyfsade priser..

Här kommer du kunna få många fina tips
  • Billy och Jag
    Hallontrollet skrev 2007-09-27 22:18:37 följande:
    LSS: Jag behöver alla tips i världen :)
    Du verkar ju ha fin hy, som det ser ut på bilderna.. Det tycker jag gör allt mycket lättare.. Kika på linnys och Fridapidas sminkningar och inspireras Det ser svårare ut än vad det är (underskattar er inte tjejer  ) Men med lite träning och rätt verktyg och produkter så går det som en dans..

Innan jag började använda MUS skuggor så tyckte jag vet var mycket svårare att få det snyggt... Men en bra pensel och några fina skuggor är en bra början.. Sen är du ändå fast.. lovar! haha.. det är dyrt att vara aktiv i den här tråden
  • Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-27 22:16:47 följande:
    LSS- Snäll å snäll...*fniss*
    Ja, stygg kanske också funkar.

Grrr.. ni gör mig till en dålig människa.. Mina stackars hundar känner sig försummade! Jag skulle ha gått ut med dem för 26 minuter sedan...!! Inte sitta här och flukta över era köp

*piskar ut mig själv i kylan*
Svar på tråden Smink Smink Smink!