Smink Smink Smink!
Någon som kollar på Greys här? Hon gynekologen.. Hmm.. med rött hår.. Hon är alltid så snyggt sminkad!! Eller vad tycker ni?
Någon som kollar på Greys här? Hon gynekologen.. Hmm.. med rött hår.. Hon är alltid så snyggt sminkad!! Eller vad tycker ni?
Hur stor är en cover all mix burk??! Den ser ju miniliten ut på bilden men har inte sett den på riktigt i butiken..
En timme kvar..
Men här behöver man väll iaf inte boka in sig utan de är väll bara att komma!? verkar som så...
Vilken färg är glamchoc? Letade lite men visste ju inte vilken färg jag skulle leta efter.. hehe.. Och vad för sort är det?
Jag är heeeelnöjd!! Köpte en cover all mix, inte provat ännu.. Men testade lite med den gula på kinden och der såg mindre rött ut just där när jag kom in efter hundpromenaden
Sen så köpte jag choco do´r och old gold.. SÅÅÅ snygga ihop!! Hel såld! Och nu köpte jag Sparkling beach pennan som jag tycker är så fin.. Men jag vet inte alls när den ska komma till användning eller om jag passar i den.. tips!? Köpte den ändå.. den vart ju gratis med rabatten..
Fick också en nesisär (stavas??) och en microshadow, sepia tror jag den hette.. vet inte riktigt när den ska användas.. men hittar nog på nått.. och ett lipgloss.. Riktigt bra gåva.. Och jag är ganska så säker på att de är värt mer än 125 kr som det stod på lappen.. bara skuggan kostar ju 125
Hur har det gått för er andra?! Eller nu kanske är och shoppar nu
Linny:Jag tycker du är skitsnygg i blått..