Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink Smink Smink!

Linny/
    Nää det har jag inte gjort.....ska testa det imorgon.

Men blir det samma resultat ändå oavsett om jag  låter ögat vara stängt i 30 sekunder blir jag galen....

Har ju köpt massor av snygga skuggor från PL o använt några av dem i helgen. Så det är inte kul när de lägger sig som en jäkla rand i ögongloben.
    Men jag testar imorgon igen så återkommer jag med resultatet. Tack för tipset iallafall.

• maddie3

Hej Glad
    Såg inläggen om oriflame........här har ni en till som säljer oriflame, men enbart till mina vänner o familj.
    Är för det mesta nöjd med deras produkter. Min favorit är Tender Care en universalsalva. Superbra till torra läppar, armbågar, knogar, brännsår, skärsår jaa you name it!

Sminket är ok, gillar Golden serien speciellt puderkulorna eller bronzing pearls som de heter. Kanonsnyggt att använda som ögonskugga, rouge eller highlighter.
    Den är värd att investera i.

• maddie3

Linny/Skrattande
    tack för associationen, ASGARV!!!
    Date använde jag i mellanstadiet o högstadiet. Idag kan jag inte lukta på skiten, nivea är oxå en sån där association av 80 tal, massor av puder i ansiktet o nivea creme på läpparna...........tänk er vilken makeup miss!!!

• maddie3
    choklaa skrev 2007-10-01 22:16:07 följande:
    Haha.. ASGARV!! Date är värkligen en mellanstadie - högstadie doft. Nästan alla jag kände i hela skolan under den tiden använde just date. Ursch. Men det är ju så konstigt att man var helt såld när det gällde date dofterna då och att man idag inte ens kan lukta på skiten. Men man förändrar ju sig med årens lopp och hittar bättre dofter och produtkter.
    Tacka gud för det....tänk om inget gått framåt. HJÄLP!
    Å som tur är förändras man ju själv oxå o hittar andra stilar som passar bättre. Produkter blir bättre, dofterna oxå. Min favorit just nu är Britney Spears Fantasy, helt underbar doft o på andraplats kommer gucci rush 2.
  • maddie3
    Lone Star State skrev 2007-10-01 22:20:58 följande:
    Jag är lite barnslig och använder Puma.. Den rosa och den röda har jag.. minns inte vad de heter riktigt..
    Det är väl inte barnsligt att använda Puma!!!!!! De doftar gott men passar inte mig.
  • maddie3
    choklaa skrev 2007-10-01 22:21:58 följande:
    Gillar Gucci rush 2 men inte Britney Spears doft, då den var med i tidningen för ett tag sedan tillsammans med backhams doft att den kunde medföra inpotens eller liknande. Så jag kanske bara undviker den pga av de..
    men det var väl bara beckhams doft som kunde det????Eller???
  • maddie3

choklaa/
    Kul att vi har ssk utbild. gemensamt. vilken termin går du?? Jag börjar t 3 i januari, är mammaledig nu.

• maddie3
    choklaa skrev 2007-10-01 22:27:43 följande:
    Ne spears doten kunnde de oxå. Så att ca en vecka efter att de kom ut i tidningarna så reades alla beckhams dofter och spears dofter ut samt ytterligare 2 dofter ut pga av detta. Då parfymerian här istan inte ville ha sådana dofter kvar, då hon som äger butiken hade tidigare haft svårt att få barn efter att ha försökt i 7 år utan någon framgång. Men sedan för ca ett år sedan blev hon gravid och hon viste hur jobbigt det varit för henne och då ville hon inte ha sådana dofter i sitt sortiment som skulle kunna vara bidragande orsak för någon som vill ha barn. och då parfymerna innehöll sådana ämnen.
    nää vad trist att brittans doft innehåller sådant som kan skada.....har ju nyss köpt den.
    Förstår tjejen som förestår butiken.

Får fundera ut vad jag ska göra med Brittan!!!! Jag vill ju kunna få fler barn...hmmm
  • maddie3
    choklaa skrev 2007-10-01 22:30:43 följande:
    Jag går termin 3 just nu. lite jobbigt, då jag har patofysiologi nu, väldigt många sjukdomar man ska kunna allt om. vet inte hur jag ska hinna lära in alla fram till 24 okt.
    Jaha då vet jag vad jag har att vänta mig! I vilken stad pluggar du? Jag pluggar i Norrköping.
  • maddie3
    choklaa skrev 2007-10-01 22:35:59 följande:
    Jag pluggar i Skövde, men ska försöka byta till GBG då skövde fått kritik på skolan lite för mycke kritik.
    Hoppas det ordnar sig.
Svar på tråden Smink Smink Smink!