• 02 05

Smink Smink Smink!

Har du den efter fuktighetskrämen o innan puder/foundation? eller skippar man puder/foundation då? *frågvis

neoaliya skrev 2007-10-04 11:05:14 följande:
    Är det nån som prövat Kanebos instant natural golden glow? Om inte, den är helt suverän. En färgad gele som man får super fin färg av och jätte lätt att "kladda" dit
  • 02 05

NÄr vi ända snackar om ögonkräm.. vilken rekommenderas? Vad har ni för olika? SJälv använder jag bara dagcreme, men efter den utförliga utllägningen känner jag mig rätt manad att införskaffa en Rynkor får man för eller senare, desto senare desto bättre

• 02 05

Linny

Så Kanebos instant natural golden glow är en primer? Känner mig mer o mer förvirrad för varje dag i denna tråd, hanhaha.
    Tur att jag har er som kan reda ut det

• 02 05

Hur tar man den då? För det var det som var frågan.
    Innan puder/foundation, eller använder man den enbart?

Linny skrev 2007-10-04 18:38:46 följande:
    0205: nä den är visst nån brunkrämsaktig grej man kan ta under eller nåt Typ som ACO´s bronze gel som det står om i trådstarten.
  • 02 05

Det står ju extra highlighter ( ja, eller ljus skugga) i ögonvrån ger en pigg blick...

Linny skrev 2007-10-08 09:14:57 följande:
    Jag saknar dock den tredje ljusaste skuggan som ska vara innerst... Dessutom är jag inte säker på att det alltid är så snyggt att ha highlighter hela vägen sådär. Kan nog se lite för mycket ut i vissa fall.
  • 02 05

fluff

hur många dagar tog leveransen? *väntar på mitt*

• 02 05

Jag har blivit tipsad i den här tråden att de är deras borstar som är bäst.. väntar själv på mina därifrån.

greeneyes skrev 2007-10-08 15:47:56 följande:
    woho, har beställt proverna nu från everyday minerals! Tänkte höra om det är nån som har koll på om de har bra kvalitet på sina borstar? Nu måste jag ju skaffa helt nya borstar som är till för mineralmakeup! Nån som har koll? Och vilka borstar behöver man (utöver en kabukiborste)?
  • 02 05

Perfekt, jag väntar på nymph

Fridapida skrev 2007-10-08 23:31:03 följande:
    För att framhäva blå ögon så använd guldiga o bronsiga skuggor. Jag gillar även gul o gul/guld. Lägg ganska mkt svart kajal o en gulguld skugga på ögonlocket. Rama in med en svart skugga i globlinjen o längs fransraden. Fäst skuggorna på en primer eller en cremehighlighter el liknande så de blir intensiva.Vill man framhäva mer så använd även en rouge. NARS orgasm passar ljusa o blåögda flickor . Mer lättåtkomliga Sugerpink från Make up store framhäver det blåa.
Svar på tråden Smink Smink Smink!