Smink Smink Smink!
Muffin ser väldigt enkel ut. Det är nog det som gör den så fin. Man får ingen wow-upplevelse precis.

Lone Star State skrev 2007-09-12 21:31:59 följande:
Jag beställde en Angel blush brush från Japonesque... gick på 30 pund... för mycket för en borste den här månaden! Det var mer än jag la på mat... Men jag ville ju ha den, så nu sitter jag här och väntar.
Fluffguff
Foundation
Om du trivs med mineralmakeup så finns många varianter som inte är lika dyra som i.d.
everydayminerals.com
mineminerals.se
Den senare är svensk och lätt att hitta på. Svårt att säga vilken färg du ska ha, men du kan på båda ställen beställa prover innan du köper en vanlig stl.
Den bästa rougen? Vill du ha i löspuder eller fast? Jag tycker att det är svårt att tipsa om färger i ansiktet, det är så viktigt och en liten nyansskillnad kan göra stor skada. Jag tycker att MUS o FACE har bra rouger, inte så dyra. Annars gillar jag NARS, speciellt deras storsäljare Orgasm.
Den bästa mascaran?
Jag har provat alla... nästan. Jag har en förkärlek för dyra och lyxiga märken. Så när alla hyllade Masterpiece från Max Factor så drog jag länge och väl på det, ville inte köpa... men den är nog det bästa jag provat! Den första (på många år) som jag köpt två på raken av och inte haft en festmacara som back up...
Linny
Jag kanske lägger lite mer... men jag är student och äter inte så lyxigt. Fin mat äter jag tillsammans med min kille hemma hos honom , vi är tillsammans igen.
Vi bor på olika orter så vi ses på helgerna.
Asymetrisk eller ej, det var jättesnyggt! En kortare frisyr ramar in ansiktet snyggare.