Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink Smink Smink!

Fluffguf
    Jättesnygg sotning!! Önskar jag kunde sota på mig själv. Är bättre på göra det på andra. Får det bara inte snyggt på mig själv. Testade i lördags innan jag hoppade i duschen men det blev katastrof

Dagen sminkning är inlagd
    Idag blev det färgerna Godiva och Luminous från PL. Samt så tog jag lite kajal på insidan av fransraden. Brukar inte ha det men testade. Ge gärna kritik och tips på vilket jag passar bäst i. Är så ''insnöad'' i hur jag lägger mina skuggor så jag vill ha nya tips och råd.
  • trollsanna
    Fluffguf
    tusen tack! Tyckte det var lite kul att göra något annat än vad jag är van vid, var så osäker på om jag passade i det.
  • trollsanna
    Honey1982
    Hade gärna ställt upp men tyvärr bor jag för långt bort.

SMINKRENSNING!! PHU!
    Äntligen har jag lyckats ta mig tid till att rensa mitt smink. Har som sagt var köpt nya sminkväskor (verktygslådor från Jula) och passade på att rensa. Inte för att det var lätt. Tänker hela tiden ja den här skuggan kanske jag använder någon dag och så blir den liggande...men nu har jag rensat och sparat mina favoriter. Plus alla PL skuggorna för jag har inte hunnit testa alla. Har lagt upp kort på sminket i galleriet (efter rensningen). Plus ena sminkväskan. Har lagt skuggorna så man ser färgerna. Blev rätt nöjd.
  • trollsanna
    Linny
    Din sminkning var jättefin som vanligt Skrattande. Väldigt fint när du har markerat ögat lite mörkare. 

Min sminkrensning slutade i att jag idag hittade en till full nessesär med 20 skuggor från face...fattar inte att jag missade den igår för där i låg några till favoriter som jag nu lyckats få ner i väskan.  
  • trollsanna

maddie3
    Vad kul med mer paket. Har också en man som börjar bli galen på mig.. haha han undrar om jag har användning för alla skuggor och självklart har jag det...hmm.  Jag gillar verkligen utopia och purple aura ihop. (har sminkningen i galleriet, tror du komenterat den ) Det är så roligt med många färger så man kan testa lite olika färgkombinationer. Din sminkning är fin men håller med dom andra om att du kanske ska ha någon ljusare också, blir lätt så mörkt och då kan man tyvärr se lite trött ut. 

• trollsanna

Lejån
    Även du har kul som får paket från PL. Spännande med  eraser och powder eraser. Du kan ju berätta för oss andra som inte har det om vad du tycker om dom.

• trollsanna

Linny

Håller med dom andra. Det var jättesnyggt!!! Gillar rosa och du passar verkligen i det. Skrattande

• trollsanna

Är okcps tokig i alal rosa nyanser fast jag hålle rpå testa massa andra färger just nu för i vanliga fall är det just rosa som jag gillar mäst.

Dagens sminkning är upplagd
    Gjorde en snabb lite slarvig sminkning tidigt i morse. Orkade inte så mycket mer. Det blev Turquois aura från PL och en mörkare beige i globlijen som knappt syns. Den var från min Sonya serie. (Tillhör Aloe Vera produkterna från Forever Living Products). Samt så blev det svart kajal innanför fransarna nere.

Svar på tråden Smink Smink Smink!