Inlägg från: Honey1982 |Visa alla inlägg
  • Honey1982

Smink Smink Smink!

Majestic - sitter alltid vid köksbordet och har dagsljus då jag sminkar mig.
    Om det inte är på kvällen alt. mycket tidig morgon. Då får det bli badrummet. Men det gillar jag inte eftersom man inte ser hur det ser ut i "riktigt ljus" då.

• Honey1982
    Majestic skrev 2007-11-21 11:46:50 följande:
    Eller vad tycker du Honey, hur gör ni när ni jobbar??
    alla gör ju olika, finns inget rätt eller fel . det beror sig också lite på hurdan sminkning det är. oftast lägger jag basskuggan, mellanskuggan och sist mörkaste skuggan.
  • Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-22 09:52:42 följande:
    Fridapida: snälla ge mig några tipspå foundations utan mineralolj aom du vet? dock ingen man beställer utan som finns på typ kicks lr åhlens?
    MUS Matt Foundation innehåller inte mineralolja.
  • Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-22 09:52:42 följande:
    Fridapida: snälla ge mig några tipspå foundations utan mineralolj aom du vet? dock ingen man beställer utan som finns på typ kicks lr åhlens?
    MUS Matt Foundation innehåller inte mineralolja.
  • Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-22 10:29:37 följande:
    vet nån va makeupstores foundations kostar? Matt eller Liqiud?Om ja har torr hy o inte behöver en heeltäckande, vilken rekomenderar ni då?
    priset är höjt till 245 kr och liquid rekommenderas till torr hy, men den innehåller å andra sidan mineralolja. en fuktgivande dagkräm är ett måste om man har torr hy tycker jag.
  • Honey1982
    Linny skrev 2007-11-23 17:08:52 följande:
    "Råkade" gå in på MUS idag och köpa lösögonfransar och lim....
    kul vilka fransar blev det?
  • Honey1982
    Linny skrev 2007-11-23 18:10:14 följande:
    Jag bad om "Nybörjarfransar" så tjejen plockade fram två sorter. Valde en som heter Baby. Vill inte ha värsta grejen, annars fanns det ju många coola.Tjejen som expedierade mig hade en asläcker nyårssminkning i silver och svart samt långa strassprydda lösögonfransar. Skitsnyggt gjort!
    ja de fransarna heter holiday circus och hör till det kommande temat , de är så läckra. har inte testat mina ännu faktiskt.
    lycka till med fransarna, det blir så fin effekt .
  • Honey1982

gjorde världens impulsköp inatt - nars exhibit a (ett rouge). hoppas det är fint i verkligheten . tycker verkligen om orgasm rouget men det finns ju så många andra fina nyanser också.

här blir det mineralexperiment idag .

• Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-25 12:38:33 följande:
    Nån här som har LANCOME HYPNOSE? jag e så jävla besviken! Vet inte om d e min mascara som e dålig eller om den vkerligen e d eftersom alla säger att den e såå bra.. Men när ja målar kommer d SÅÅ MKT mascara å fransarna klibbar ihop me varann!hade nog högre förväntingar änn så.. Får se om d blir bättre om nån vecka om d kasnke inte kommer lika mkt...Beställde ju från beautyplanet för 99 kr bara man börjar nästan undra om dom tagit gamla mascaror lr nått dålig va den iaf
    ibland kan det ju vara så att man får använda en mascara ett litet tag innan den slutar klibba. har dock ingen personlig erfarenhet av lancomes mascaror så jag vet inte om de brukar vara så tyvärr.
  • Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-25 14:03:16 följande:
    Hörrni? Jag e inne på MUS hemsida å kollar lite, e SÄKER p åatt jag sett en SVART micriskugga me glitter i nån gång men hittar den inte, vet ni om den finns kvar?
    ja den heter jubilee och har guldglitter i sig. jag föredrar eyeprimer clear, men det är ju en smaksak
Svar på tråden Smink Smink Smink!