• Anonym (killeundra)

String efter 30?

Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Absolut) skrev 2024-03-14 08:20:26 följande:

Jag är 48 år nu och har ofta stringtrosor. Gillar över lag att ha sexiga underkläder och har inga planer på att sluta med det. 

Träffade ett tag en kvinna i din ålder med skitläcker rumpa. Älskade att se den i string :).
  • Anonym (Snart 30år)
    Peterheter skrev 2024-04-10 08:32:55 följande:

Finns inget värre än gamlingar som tror att de är tonåringar. Är man 30+ är det dags att lägga av med tonårsfasoner och leva vuxet. Typ som TikTok-mammor som tror att de fortfarande är 13, riktigt patetiskt.

Min kille uppskattar när jag har string på mig fast jag är 30 år  
  • Anonym (Mamman)
    Maja2003 skrev 2024-04-09 07:53:32 följande:

String efter 30 känns inte särskilt fräscht. Osar desperation eller en oförmåga att inse att man inte är 20 längre.

Vad jag kan se från andra trådar tror jag nog du kommer fortsätta med string när du fyllt 30;)
  • PunkPyret
    Peterheter skrev 2024-04-10 09:12:09 följande:
    Gör vad du vill, men om din man uppskattar en tant i string är han förmodligen bara desperat och uppskattar vad som helst.
    Bedrövlig kommentar, finns ingen anledning att nedvärdera någon annan på det sättet. 
  • Anonym (Absolut)
    Peterheter skrev 2024-04-10 09:12:09 följande:
    Gör vad du vill, men om din man uppskattar en tant i string är han förmodligen bara desperat och uppskattar vad som helst.
    Menar du att en kvinna blir tant när hon fyllt 30? 
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-04-10 21:10:42 följande:
    Träffade ett tag en kvinna i din ålder med skitläcker rumpa. Älskade att se den i string :).
    Jag tror att min rumpa håller några år till för stringtrosor. Jag vet iallafall att mina sexpartners inte har klagat än... 
  • Anonym (2016)
    Anonym (Absolut) skrev 2024-04-19 07:41:19 följande:
    Jag tror att min rumpa håller några år till för stringtrosor. Jag vet iallafall att mina sexpartners inte har klagat än... 

Jag har stött på många kvinnor över 50 som bär string, och dessutom passar i det! 

Trivs man själv i det så blir det sexigt!
    Forsätt du! Är säker på att de som får äran att se det, älskar det!

• Anonym (Man)

Man bär väl de man vill å gillar, ja har aldrig tyckt att string e så fint men de e ju ja:)

• Anonym (Sik)

Min fru är 57 år och har en väldigt fast och välformad stjärt. Nu är hon vältränad och tänker på vad hon äter. Hon har ofta (och passar utmärkt i) stringtrosor. 
    Hon är tight och stark i kroppen.

Gillar!!

• Samsam111
    Anonym (Sik) skrev 2024-04-19 09:23:01 följande:

Min fru är 57 år och har en väldigt fast och välformad stjärt. Nu är hon vältränad och tänker på vad hon äter. Hon har ofta (och passar utmärkt i) stringtrosor. 
    Hon är tight och stark i kroppen.

Gillar!!

Vore drömmen om 20 år!
Svar på tråden String efter 30?