• Anonym (killeundra)

String efter 30?

Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Nej tack)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 19:39:50 följande:
    Du är bara bitter för att du inte kan ha det :)
    Jag kan bära precis vilka underkläder som helst så lägg inte över dina egna kroppsliga tillkortakommanden på mig. Projiceringar är ganska lågt.

Trosor som är fulla med bajsbakterier är bara vidrigt. Vidrigt och fult dessutom. Vulgära porrplagg. 
  • Anonym (Snart 30år)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 17:42:43 följande:
    Snarare obegripligt varför någon vill ha på sig ett vulgärt snöre som samlar på sig miljarder tarmbakterier, ohygieniskt, äckligt och fult. Nej tack till porrskadat underklädesmode.
    Nä inte om man trokar sig i stjärten efter toa besöket 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2024-04-22 20:01:42 följande:
    Nä inte om man trokar sig i stjärten efter toa besöket 
    Spelar ingen roll om man så skulle tvätta sig med alkogel därnere. Bakterier kommer att sippra ut i miljarder antal ändå.

Ändöppningen är inte en naturligt ren plats på kroppen. Klädesplagg bör därför inte hamna i direktkontakt med det området heller, det är ohygieniskt och riktigt grisigt rentav när tyget gnuggas mot där hela tiden. 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 20:23:50 följande:
    Spelar ingen roll om man så skulle tvätta sig med alkogel därnere. Bakterier kommer att sippra ut i miljarder antal ändå.

Ändöppningen är inte en naturligt ren plats på kroppen. Klädesplagg bör därför inte hamna i direktkontakt med det området heller, det är ohygieniskt och riktigt grisigt rentav när tyget gnuggas mot där hela tiden. 
    Svårt att veta vad för tjejer som du verkar ha hängt med. Om det första du tänker på när du nämner det är bajs? 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Tj) skrev 2024-04-22 20:25:01 följande:
    Svårt att veta vad för tjejer som du verkar ha hängt med. Om det första du tänker på när du nämner det är bajs? 
    Handlar inte om vilket umgänge jag har utan om fakta - analöppningen är ingen ren plats och kommer aldrig att bli det. Därför enbart äckligt att ha underkläder där tyget smetar fast i huden där och suger åt sig miljarder e-colibakterier som finns där helt naturligt. Fattar inte vuxna människor detta eller? Vidrigt som sagt. 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 20:29:43 följande:
    Handlar inte om vilket umgänge jag har utan om fakta - analöppningen är ingen ren plats och kommer aldrig att bli det. Därför enbart äckligt att ha underkläder där tyget smetar fast i huden där och suger åt sig miljarder e-colibakterier som finns där helt naturligt. Fattar inte vuxna människor detta eller? Vidrigt som sagt. 
    Handlar garanterat om vilket umgänge du har haft, då alla jag har träffat till skillnad från dig har varit mycket rena där!
  • Anonym (Brnf)
    Anonym (Tj) skrev 2024-04-22 20:41:16 följande:
    Handlar garanterat om vilket umgänge du har haft, då alla jag har träffat till skillnad från dig har varit mycket rena där!
    Tror du ja 
  • Anonym (Brnf)

Klart det inte kan vara helt rent i röven, haha. Suck.

• Anonym (Brnf)

Ja jag har string ibland. Men oftast inte. Det är bara om jag vill känna mig extra fin.

• Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-22 21:08:00 följande:
    Tror du ja 
    Tvärtom du... Jag vet..
Svar på tråden String efter 30?