• Anonym (killeundra)

String efter 30?

Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Brnf)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-23 01:39:08 följande:
    Nej, din fjant, det handlar inte om mitt umgänge. Och jag är troligtvis renare i kroppen än både du och alla nötter som propagerar för ohygienisk string.

Du fattar tydligen inte något så grundläggande som att analen aldrig kan bli ren, oavsett hur mycket man tvättar den, och går man runt med string dagarna långa som gnuggar mot det området så kommer det bildas massor med bakterier, svett och smuts i underkläderna. Det är ofräscht så in i bomben. Bara en riktig smutsgris skulle förneka detta. 
    Precis 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-23 05:22:59 följande:

Haha men driver du? Ne det var såklart inte det jag menade var vidrigt. Lägg av. 

Det kan inte bli helt rent där. Tro vad du vill. 

Tror det var så du menade faktiskt! Kanske är du som är ett litet snusk eller nått.. 
  • Eurydike
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:22:40 följande:

Ofräscht med string på tanter. Röd varningsflagg på sådana.

Brukar du ha string? 🤔
  • Karl Alexander
    Eurydike skrev 2024-04-23 09:41:12 följande:
    Brukar du ha string? 🤔
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.
  • Eurydike
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:44:28 följande:
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.
    Jag är säker på att du skulle passa i det. Du borde testa! 🤩
  • Karl Alexander
    Eurydike skrev 2024-04-23 09:47:22 följande:
    Jag är säker på att du skulle passa i det. Du borde testa! 🤩
    Jag är säker på att tråden skulle bli bättre för alla om folk inte böt ämne hela tiden.
  • Eurydike
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:48:30 följande:
    Jag är säker på att tråden skulle bli bättre för alla om folk inte böt ämne hela tiden.
    Det har du rätt i! Jag får fortsätta fantisera om din stringrumpa på egen hand. Ta väl hand om den, för efter 30 år går det utför 😉🍑
  • Karl Alexander
    Eurydike skrev 2024-04-23 09:51:18 följande:
    Det har du rätt i! Jag får fortsätta fantisera om din stringrumpa på egen hand. Ta väl hand om den, för efter 30 år går det utför 😉🍑
    Till skillnad från kvinnor står inte jag framför spegeln och ljuger för mig själv att jag fortfarande ser bra ut, fast jag inte gör det. Jag accepterar verkligheten och går vidare i livet.
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 17:42:43 följande:
    Snarare obegripligt varför någon vill ha på sig ett vulgärt snöre som samlar på sig miljarder tarmbakterier, ohygieniskt, äckligt och fult. Nej tack till porrskadat underklädesmode.
    Jag har string för att jag tycker de är skönast, de sitter där de ska, kläderna sitter bättre över rumpan och jag tycker jag ser bättre ut. Har noll och intet med porr att göra då jag inte ser på porr och vet inte vad de har för kläder där och ska jag ha sex så är jag naken.
    För övrigt så torkar jag mig ren då jag varit på toaletten och jag byter underkläder dagligen.
Svar på tråden String efter 30?