Go Fika
Jo, jag hade också ont (foglossning) ett bra tag efter Troy. Kunde inte springa eller göra tunga rörelser för snabbt. Nu är det väl borta men kan fortfarande känna av en släng ibland men väldigt sällan........
Jo, jag hade också ont (foglossning) ett bra tag efter Troy. Kunde inte springa eller göra tunga rörelser för snabbt. Nu är det väl borta men kan fortfarande känna av en släng ibland men väldigt sällan........
Ibland undrar man varför man är så ärlig. Min förmån på mitt bolån låg kvar på banken och jag blev orolig att det skulle bli så att antingen banken eller mitt gamla jobb skulle begära in pengarna vid senare tillfälle så jag kontaktade dem. De hade missat! Hade ju varit trevligt att de fortsatte betala
Men som sagt, då hade man väl blivit återbetalningsskyldig!
Fick löneförhöjning på mitt nya jobb idag - redan. Det var så att kranförarnas fack hade förhandlat fram denna så då tyckte de att jag skulle få något med. Ingen supersumma, men är så glad att de ändå bryr sig. Dessutom ska vi få gratis träningskort på Focus vilket jag är superglad över!! Äntligen få träna igen!!
Handlade idag på ICA Maxi. Brukar ju handla 2ggr i månaden men vi har inte hunnit så det var supertomt hemma. Oj vad det sved i plånboken och trist att min halvdag slutade nu, men gud så skönt att ha mat hemma igen
Troy verkar inte få plats till vårterminen heller. Det är sååå jobbigt. Det tar mellan 45min-1timme för mig att hämta båda. Idiotiskt. Och Mark stackarn som cyklar med båda på morgonen i ur och skur! Suck!
Usch, här är det kräksjuka i högsta grad....,
Troy hela natten, naomi hela dagen och med hög feber.....
Marianne: Här är en till som genomlider exakt samma sak, med ALLA kläder, men värst är ytterkläderna
Glass och klubbor....eeehhh...Naomi ville inte ha godis eller någonting, mutade med ALLt men hon sa bara "sen mamma", inte nu.
Men idag mår båda bättre!!
Hmmm.....det var min tur i natt och jag kan säga att jag förstår att de inte ville äta. Men jag fick i mig isglass i morse och barnen med men de är ju inte sjuka längre.
Känner dock ett starkt behov av lantchips. Har inte fått i mig mer än en banan men det skulle vara gott. Med lite avslagen cola kanske man kan få i sig det?
Är väl saltet kroppen vill ha....
Nu på tal om tomtar....blir det någon bild i stallet i år?
Vi är ju alltid lite stressade för att få iväg dem till USA i sånär ok tid.....
Annars så fixar vi bilderna hemma
Helgen låter bra för min del. Stressigt kan det var apå lördag men om skapligt går det bra. Ska på julmiddag på kvällen. Söndagen lär ju vara seg men fungerar nog
Perfekt för oss.....
Mmmmm...Troy är hemma från dagis med feber och är allmänt gnällig - HELA TIDEN! Men det verkar gå åt rätt håll och hoppas på lördag.........
Så vi ses 10.30 i morgon?