Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Nu blir vi på samma BIM lista oxå...
    Ska ha mensen söndag den 28.. kan du lägga in mig jag strular alltid till det när jag ska fixa till BIM listan=)

Ingen mens här heller men eftersom vi inte alls fått till det på ÄL så kommer den jag är 100% säker...

Sen hade jag tänkt låta bli BIM listor men jag kan ju inte låta bli.... kanske skulle gå på FL avvänjning hihi...

kram fraggla

• fraggla

Tack Björnbäret får se om jag blir kvar.. megakris i förhållandet just nu..=(

kram fraggla

• fraggla

Hej alla

Allt är bättre här så jag e kvar på listan...

Själva är vi på försök 8 efter MA i februari... så det börjar kännas nu... men när jag har det som jobbigast så tänker jag på min syrra som försökte i fyra år!!!!! innan det blev utredning och provrörsbefruktning så jag ska inte klaga....

kram fraggla

• fraggla

Jag behöver inte känner direkt när jag har ÄL ... sen tänkte jag inte försöka stressa upp mig så hemskt denna månad utan försöka tänka på annat ... men det lär ju bli svårt..

kram fraggla

• fraggla

Miniluvan

Ja du detta har tagit hårt på mig och sambons förhållande så vi har haft en ganska jobbigt slut på denna vecka.. men vi har kommit fram till att vi nog ska gå och prata av oss hos en kurator eller liknande för så här kan vi inte ha det.. sen har vi haft lite andra problem som inte har med bebis att göra och efter varit lugnt ett tag så har dessa blossat upp igen.. men vi ska verkligen försöka ta oss igenom detta för vi älskar verkligen varann...

kram fraggla

• fraggla

Miniluvan

Tack för kramen=)

Japp vi ska faktiskt ta och åka över och hälsa på mina vänner i visby någon helg ska bli skönt men sen tror jag att vi måste ta och lugna ner oss och inte fokusera på barn hela tiden ska fortsätta va med i denna tråden men om det inte tar sig nästa månad så ska jag i alla fall försöka ta lite FL ledigt och kanske fokusera på andra saker det är kanske det som behövs..

kram fraggla

• fraggla

Miniluvan

Ja det är roligt att va på FL det finns ju massa roliga trådar inte bara om graviditeter....

Jag letar inte symptomer längre mina pms symptom är exakt som gravsymptom dom är ju otroligt lika varandra tyvärr...

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Hallöööö jag som hade hoppats att du ändå kanske inte skulle behöva va här man brukar ju bli gravid när man minst anar det...

Jo nu är det väl lite bättre men tip top är det inte vi ska ta och gå och prata med någon det behöver vi båda två (sambon och jag altså) ..

Jag har sån jäääkla mensvärk faan mens får man ju ta men måste man gå och lida för det suck!!!

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Ja hur går det med VV vi har tappat det lite tyvärr eftersom det varit lite tufft här men det ska vi ändra på nu...=)

Jag skulle haft två barn om det velat sig men jag gjorde en abort i mycket unga år sen fick vi ju MA i februari så det blir första barnet för mig... hm inte trodde jag att jag skulle vara 33 år och försöka med första barnet men det är inget man kan göra något åt...

kram fraggla

• fraggla

Hej miniluvan

Jag har oxå testat med testlagrets alltid fått utslag på dag 16 av dom testade med CB digital och dom fick jag utslag med på samma dag altså dag 16 så båda dom fungerade för mig... jag har svårt att tro att det är någon jätteskillnad på billiga och dyra tester...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~