~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Grattis Björnbäret
kram
Grattis Björnbäret
kram
Björnbäret
Härligt det måste kännas jag tror absolut du kan lita på testen
Jag är ju bara på BIM +1 så jag misstänker att jag nojjar så mycket att mensen dröjer tankens kraft är ju stark...
Det som gör att jag inte tror att jag är gravid är att förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-1 men det gjorde jag ju inte nu... suck dumma mens är jag inte gravid så kan du gärna komma nu
kram fraggla
Bebis igen
Nope jag har inte testat igen tänkte vänta till tidigast onsdag.. jag hade ju mensvärk som satan i morse nu är den inte alls lika stark och jag har bara en massa vita/gula flytningar ...
superkonstigt jag är på dag 30 och jag brukar alltid få mensen som en klocka på dag 28 till 29... men jag antar att jag bara är sen kanske inte hade ÄL denna månad då brukar visst mensen kunna bli lite sen....
kram fraggla
Precis skruttis hur kunde hon veta det har din mens kommit??
Hoppas hon har fel...
Själv lyser min mens fortfarande med sin frånvaro nu har jag bara svag mensvärk men inga andra symptom..
Ja ja jag hoppas på det värsta så man inte blir så besviken..
kram fraggla
skruttis
du har all rätt att vara grinig jag förstår dig precis...
kram fraggla
Jaha då var det ett rätt svar jag fick på gravtestet mensen böörjade smyga sig på sent igår kväll
..
Nu orkar jag inte mer... tänker nog ta en paus i allt detta och försöka glädjas ändå... Bläää säger jag bara ...
En vänlig själ kan väl ta bort mig från listan..
Massor med kramar till er alla...
Bebis igen
Jo som sagt visst faaaan började den dyka upp igår kväll över BIM dagen ska man tydligen börja vara oxå... inte nog med att jag aldrig verkar bli gravid igen nu ska mensen börja strula oxå......
kram fraggla
Tusen tack för alla kramar idag är en sådan dag som det kan behövas...
Nää vi tänker ju inte börja skydda oss eller så men jag tänker nog ta en liten BIM listor paus och kanske inte tänka så mycket på ÄL och symptomletande och sådana saker men det kanske ändras när väl mensen är över...
Bebis igen
Vi ska bli gravida både du och jag inom en snar framtid något annat kan inte accepteras
Massor med kramar fraggla
AAARGHH jag blir tokig jag har ju småblödigt (väldigt lite) sen igår kväll men inte ett skit sen i morse.. DUMMA MENS!!!! va håller den på med man blir ju orolig... ska nog kontakta gyn och se om dom kanske kan göra mig klokare på vad som händer i min kropp... nu känner jag att mensen helst får komma ordentligt så att man åtminnstone kan känna att allt står rätt till..
kram fraggla
Bebis igen
Nope jag har inte testat igen.. jag har ju haft en sån otrolig mensvärk men nu är den puts väck min mage är stoooor som en ballong och jag ser ut som jag är i 7 månaden eller nått.. sen känns magen som sårig gör ont när jag trycker på den..
Men jag tror att det bara är mensen som inte riktigt vill hoppa igång.. sen blir man ju lite orolig att det är ett tidigt missfall på gång eller ett x.. jag har ont i midjehöjd sen är jag mer svullen där än i nedre delen av magen.. skumt men det kan ju som sagt vara mensen eftersom man samlar på sig vätska då..
kommer inte mensen igång så får jag nog kontakta gyn.. usch det är jobbigt detta...
kram fraggla
Min mens är superkonstig.. inte nog med att den är sen jag har extremt liite i alla fall än så länge..
Blödde pyttelite i går förmiddag sen INGENTING... nu blöder jag pyttelite igen...
Jag hoppas faktiskt att det är mensen för inte vill jag vara gravid och blöda orkar defenitivt inte med mer missfall...
Jag hoppas den kommer igång ordentligt idag...
kram fraggla
Jag börjar misstänka att jag nu fått mina vanliga spottings innan mensen bara att dom förskjutits eftersom mensen oxå är senare än vanligt blöder lite mer nu även om det bara är rosa/blodblandande flytningar... hm hur ska man räkna ut nästa BIM dag?? suck varför kan inte mensen vara som vanligt...
kram fraggla
Bebis igen
Jo det är nog tanten som kommer nu även om jag fortfarande bara får rött på pappret.. suck snacka om att mensen förskjutits .. hoppas bara att det inte är ett tidigt missfall jag fått funderade på att testa mig för att få veta men det kanske bara gör en olyckligare..
kram fraggla
Nu har nog äntligen mensen kommit igång.. känns faktiskt skönt jag var ju lite orolig för missfall men jag har nu bestämt mig för att inte testa oavsett så tänker jag se det som en tidig mens.. sen kan jag nog inte hålla mig så det blir nog en till BIM lista i alla fall.. jag hade ju egentligen tänkt att lägga ner ett tag men jag tycker så mycket om stödet man får här... det lyfter upp en ur "träsket"..
kram fraggla
Jag skrev ju tidig mens men jag menar ju sen mens fast så sen var den kanske inte typ 3-4 dagar...
Jag blöder fortfarande ganska lite men det är defenitivt mens jag har gärna lite mindre jag som annars har extremt mycket i några dagar jaja det kanske kommer ...
kram