Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Ja det där är lustigt... man kanske skulle ta en paus härifrån det kanske är det som behövs hihi...

kram fraggla

• fraggla

Jaaaa det är gravsymptom det måste det vara ...

Usch nu ska jag snart iväg och jobba kväll sen jobbar man hela helgen men det kanske är bra då får man något annat att göra och tänka på..

kram fraggla

• fraggla

Fuskigt jag vill oxå shoppa... men men det blir till att jobba..

Ha det så trevligt på shoppingturen

kram fraggla

• fraggla

Stort grattis L8

Styrkekramar till er som tror att mensen är på gång men ni ska inte ropa hej till den ännu .. jag håller alla tummar...

Jag tror själv att det blir mens nästa vecka är helt inne på det men men ska ju inte ropa hej ännu jag heller..

kram fraggla

• fraggla

Fru HH

Neeeejj det skulle ju inte komma någon mens det sa vi ju ...

Jag tror att mina fina (NOT) pms symptom är här så nu kommer mensen som på posten nästa vecka det är jag säker på suck!!!

Jag tycker det är så härligt med alla entusiastiska testare
    Själv har jag fått strikta "order" av min svärmor som är Barnmorska att inte testa för tidigt hon blev nästan arg på mig en gång när jag testade typ på BIM -4 ... hon sa att du slösar bara pengar det är ovanligt att man plussar så tidigt du ska hålla dig minst en vecka efter BIM...
    HALLÅÅÅ!!! Lätt för henne att säga ...

• fraggla

Hallöj alla här sitter man och nästan sover på jobbet...

Jag får mer och mer pms känningar så det blir vällan mens denna månad oxå skulle inte förvåna mig.. om den gör det så gör jag nog som många andra tar en liten FL paus...

kram fraggla

• fraggla

Lillkurre

Du ska inte tappa hoppet ännu det är väldigt ovanligt att man plussar så tidigt... invänta BIM istället...

kram fraggla

• fraggla

Boolli

Tack för att du hejjar på mig jag hejjar som attans på dig oxå...

Jag har ju inte känt varken det ena eller det andra sen ÄL men igår kom mina pms symptom dvs mer flytningar svag mensvärk ömma tuttar osv.. så jag e skeptisk till att det hänt något..

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Nu ska du inte misströsta vänta tills mensen kommer igång.. man vet aldrig... jag hade mensvärk när jag var gravid...
    Fast jag förstår hur du tänker jag är helt inställd på mens jag med fast jag inte har BIM förrens till helgen...

kram fraggla

• fraggla

Kramar oxå till er som fått mens det är bara att kämpa på..

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~