• Lilja84

Axelvaddar (läs ts innan du röstar )

80 talets mode  har varit på intåg ett tag nu på både gott och ont , och  den "nyaste" trenden som är kommande  är axelvaddar , så hur blir det , dags att rota fram från vinden eller köpa nya plagg , eller får du kräkkänsla av bara ordet ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Axelvaddar (läs ts innan du röstar )
  • Frila2

Nej, fy vad fruktansvärt. Tycker att 80-talsretromodet som är så inne nu är gräsligt. Höga midjor, smala byxben och nu axelvaddar... Även en snygg kropp ser opropertionelig ut med såna kläder. Skulle aldrig vilja synas ute bland folk med det på mig

• TrailerTrash

Fruktansvärt

Du är så fet att om du hoppar upp i luften, så riskerar du att fastna.
  • Bimbo Bitch

Nää, inte en chans jag tar det på mig..fruktansvärt fult..

• lindac77

Usch, gillade inte axelvaddar sist det var inne och lär antagligen inte göra det nu heller...

• cloudberry79

Det bästa vi hade axelvaddarna till när jag var i tidiga tonåren var att lägga dem i behån, mycket snyggare bröstförstoring än tubsockar

Ängeln Adrians mamma med pyret i magen - BF 6 januari 2008
  • Frila2
    cloudberry79 skrev 2007-10-04 23:49:25 följande:
    Det bästa vi hade axelvaddarna till när jag var i tidiga tonåren var att lägga dem i behån, mycket snyggare bröstförstoring än tubsockar
    En ny marknad för axelvaddar?
  • cloudberry79

Jepp, faktum är att de här amningsinläggen jag köpt känns ungefär likadant, fast de är tunnare.. Budgetvariant av amningsinlägg också då kanske? Ta fram alla gamla undangömda kavajer och skjortor, sprätta loss axelvaddarna och tryck ner dem i behån

Ängeln Adrians mamma med pyret i magen - BF 6 januari 2008
Svar på tråden Axelvaddar (läs ts innan du röstar )