• jolisa

    hur får jag bort min yahoomail

    vill inte ha kvar min yahoo mail, hur tar jag bort den?
    FOOORT

  • Svar på tråden hur får jag bort min yahoomail
  • Kryxan
    jolisa skrev 2007-10-05 10:57:07 följande:
    gjorde så men den går ju inte bort fast jag trycker på ta bort
    Hmmm
  • zaaga

    Maila supporten på yahoo omedelbart istället! De kan ju avsluta kontot åt dig om du själv inte kan. Berätta att det är någon annan som använer din mail så går det snabbare.

  • zaaga

    Så här står det på deras hemsida att du ska göra!!

    Ett litet tips i all vänlighet: Om du vill avsluta ett konto hos någon är det mycket troligare att du hittar rätt svar på DERAS sida och inte familjeliv!
    Mailadressen kan du säkert hitta själv, gå till yahoos hemsida, logga in på din mail och leta på sidan som kommer upp där.
    Här på familjeliv står den inte.

    GÖR SÅ HÄR:

    Hur avslutar jag mitt konto?
    Om du inte använder kontot på fyra månader så blir det deaktiverat. Om du önsker att radera ditt konto innan det har gått fyra månader, måste du skicka dessa uppgiftar till med rubriken "RADERA HELA MIT KONTO OCH ID" i ämnefältet. Vidare ska du i mailet ange de uppgifter du registrerade dig med:
    Ditt Yahoo!-ID:
    Din alternative Email-adress:
    Din födelsedag:
    Ditt postnummer:
    Hemliga fråga och svar:

    VIKTIGT: Om du raderar ditt ID, har du inte längre ha tilgång till t.ex. Messenger, Min Yahoo!, Finans och så vidare med detta ID. Du kan heller inte använda ID'et till att påbörja ett nytt konto på Yahoo.se eller Yahoo.com. Du kan inte heller öppna ID'et eller mailkontot igen senare.

  • jolisa

    tyvärr så funkar inte min hjärna när jag är stressad vilket jag är nu, hittar verkligen inte adressen dit jag ska skicka mailet

  • jolisa

    det skickas inte när jag skriver ner den adressen

Svar på tråden hur får jag bort min yahoomail