Öb-träffar del 4
Ny tråd för fler träffar ![]()
Ny tråd för fler träffar ![]()
26 oktober kl. 17:30 vid Hotel Crone, Kronoby
Beibikär, jägarschnitzel, å ristikkoperunat, he ir väl he de menar me korspotatis...
Greta 80, något vegetarisk med franska tack
Kicko 77, Lövbiff med franska
Lilla My, Pepparbiff med klyftpotatis
jussistjej
svirvel, lövbiff me franska
mimo,Lövbiff o franska
Mirremamma, lax med franska
Labolina,
Erik, Pepparbiff me klyftpotatis
Elton o mamma,
Maja T
Neehepp, nu kan ja int kåma naa. Gubben fick spunk tå ja fösööka vi ett bra tillfäll säg att ja ska o ita me fl-chakki på nyyyt. Och jåå, ja måst erkänn, ja ha vee på så mytchi springas nu på seinast o ha har baa sköjt heila tiin, så nu tar ja bort me från listo, och siter heim iställi.... Men julfestn, ha skippar ja int
26 oktober kl. 17:30 vid Hotel Crone, Kronoby
Beibikär, jägarschnitzel, å ristikkoperunat, he ir väl he de menar me korspotatis...
Greta 80, något vegetarisk med franska tack
Kicko 77, Lövbiff med franska
Lilla My, Pepparbiff med klyftpotatis
jussistjej
svirvel, lövbiff me franska
mimo,Lövbiff o franska
Mirremamma, lax med franska
Labolina,
Erik, Pepparbiff me klyftpotatis
Maja T
Nämen Elton o mamma... va synd! Ny er e bara två som ja känder tå ![]()
Erik: Jåå, ja veit. Skit åxå. Men höödo, di e int na faaaali
Jånå he råka va så nu at ja ha råka allihop, men rikti jään sku e få koma fleir me så man sku få si na heilt "ny" mänskor järifrån å!
Testar pånytt...
Sku bara säj att ja å gärna sku ha komi med men tycke att E e fö liten ti va hemma me pappa såläng o he e ju int så langt man hendar milla itasi hans, prisma e väl he längsta typ! Men kanski ja händar me tå san om he var julfest... Å ja känder int heldär na ade än Mimo o Svirvel så he sku va kul ti råk er ade å!
Det skulle ha varit roligt att komma med till crone,men jag har ej passligt på fredag.
He kombä ju fleir tillfällen fö er som e int passar för på friidan!
Erik, jag känd int en själ härifrån då jag första gången var på träff, och bra gick e ändå! He e bara trevliga kvinnor ![]()