• LCroft

Öb-träffar del 4

Ny tråd för fler träffar Skrattande

• Svar på tråden Öb-träffar del 4
  • beibikär

Jepp, ska bli kuul!
    Nu ha ja lacka nagla rej

Ronjas och Jonatans mamma
  • svirvel

... ja siter å funderar på om ja ska våg lack nagla na... risken at di händar tork e int så stor me dehä lillkillen jär runt fötre

• Lilla My i Finland

Lack nagla??? Tror int ja ha hadd lacka nagla naa saan ja gift me...

• Mirremama

Naglar? Aj ni mena domdär tuggsakerna i ändan av fingrarna?

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Maja T

Tjodilooo, nu e ja fädi! Siter o väntar på mimo80, san far vi! Vi ses ikväld, brudar!

• Lilla My i Finland

Tack fö igår damer! Go mat o bra sällskap! Men liiti tröitto va ja no i morrn... Lilleman vaknast 09.35, så ha tänkt no på mam siin minsann!

• Mirremama

Ja, tack för igår! Jag hade mycket riktigt glömt att pack nå välling åt grabbarna mina, så Albin somna först i bilen hem, och vakna första gången klockan tre inatt... men han somna snabbt om igen och så fick vi sova ända till sju... nu ska jag släng i mig en cottifrutti och sedan bär det av till Funkykidzen. Känner mig int så jätteenergisk idag, men va ska int he gå

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • jussistjej

Jå tack för igår, rikti roligt lyckast vi jo ha e än en gang!!! Mera sådant bara, å int var he väl nan som måssta lämn hungro...??

• Lilla My i Finland

Vi ha ju knappt henda sväli nere sista biffbeta heldär... Meeeen nu tänkt ja vi sku böri funder på julfesti våårt... Når, vann, holeis... Idéer!!!!

Svar på tråden Öb-träffar del 4