Öb-träffar del 4
Ny tråd för fler träffar ![]()
Ny tråd för fler träffar ![]()
Men pyyri, di-bååne räknas int som ader bååne, såklart måst man ta toki me om man ska fa na adestans än bode å int pappa har na mjölk ti ge
Tå vi sejr at vi int tar bååne me så tror ja no allihop menar toki bååne som ska siti på stola å klott me mat ele spring runt å dra ner sakre osv...ele ir ja ut å flyger nu?? Fö me får e va bååne me ba så läng int JA sjölv måst byri sköit ele skåda ett ele na toki.
26 oktober kl. 17:30 vid Hotel Crone, Kronoby
Beibikär, jägarschnitzel, å ristikkoperunat, he ir väl he de menar me korspotatis...
Greta 80, något vegetarisk med franska tack
Kicko 77, Lövbiff med franska
Lilla My, Pepparbiff med ristikkoperunat
jussistjej, pepparbiff å ristikkoperunat
svirvel, lövbiff me franska
mimo,Lövbiff o franska
Mirremamma, lax med franska
Labolina,
Erik, Pepparbiff me klyftpotatis
Maja T , lax med gräddpotatis
Ja måsta änder me angåend päärona...
Ja hallder heilt me beibikär, no ere ba ti ta me bånen om man vil he, å speciellt tå ti som e totalt beroend åv mammas matn!!
No hadd he ja å me Jim tå han va knappa 3 måna, å amma han millan varven... Men he de e jo föstås upp ti var å ein ho man gör!!
Jåå absolut me beibisan!
Ja kombä int ti ta me mett yrväder na, fö han har håksa på ho kul he e ti spring runt å skåda va aadär haldär på me... Jättekul tycker jag å, ele så int...
Oj, va dähäär e svårt !
Men no ha ja bestämd me...
Syns på fridaan.
26 oktober kl. 17:30 vid Hotel Crone, Kronoby
Beibikär, jägarschnitzel, å ristikkoperunat, he ir väl he de menar me korspotatis...
Greta 80, något vegetarisk med franska tack
Kicko 77, Lövbiff med franska
Lilla My, Pepparbiff med ristikkoperunat
jussistjej, pepparbiff å ristikkoperunat
svirvel, lövbiff me franska
mimo,Lövbiff o franska
Mirremamma, lax med franska
Labolina, lövbiff med ristikkoperunat
Erik, Pepparbiff me klyftpotatis
Maja T , lax med gräddpotatis
Jag håller å med angående barn och babysar! Min vilding får fara med pappa sin och häls på fammo och faffa han. Jag vill äta ifred ![]()
Ok, nu får int ni byri änder er na meir!!!! Fö nu e matn beställd 
Men Karttu tå, sko du koma na??? No gar e säkert ti fix en portion til om du vil me, sej til bara!
Vad synd Erik! Och he låter faktiskt int som nå rolig behandling!!