• LCroft

Öb-träffar del 4

Ny tråd för fler träffar Skrattande

• Svar på tråden Öb-träffar del 4
  • Lilla My i Finland

Haldär heilt me Labolina. Å åtminstoni tå e va julfest jär så åt vi rester heila följand dag... Så he bruk no finnas tillräcklit o meir än tillräcklit tå he e knytkalas...

• beibikär

fre 23.11
    Karttu,Erik,Sindi,Labolina,Lilla my,Rhodo,Maja T

fre 30.11 Karttu,Skogsduvan,Cia,Labolina,Lilla My,Beibikär,Rhodo, Maja T

ons.före helgdag 5.12 Karttu,Beibikär,LillaMy, Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Rhodo, Maja T

fre 7.12 Karttu,Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Lilla My,Beibikär,tiina79,sussii75, Maja T, Rhodo,Muminmamma77

Ska vi kanske byri stryk na åv dömhe daga som int så mang har passlit på? Ele kan e va mang än som int ha håxa ti anmäl intresse?

Alltså int e ju dähä naleis na bindand anmälan utan ba så vi ska si va datum som passar flest deiltagare, så skriv in hejvilt bara namne tär van ni tycker at julfeste ska vara! He e nu man slipper å styr når e sku pass..om man san får föhinder ele håxa at man entå kan koma fast man int ha skriv na, så tå gör man som e passar!

Ronjas och Jonatans mamma
  • Lilla My i Finland

He verkar ju som 7.12 sku pass åt flest... Men sku vi böv ge e några dagar ännu???

• veera

Vilken tid blir träffen? He e nästan he som e viktigast fö me.
    7.12 ska ja på en tent men ja veit ännu int vilken tid he e...

• Greta 80

Oj oj ni ir på G jär bara He ir så mycki itas ny föri jul å så mycki allt men ska si va ni kommer till om jag ir hungro ha dan å så sku jag ju kunna komma

• Mirremama

fre 23.11

ons.före helgdag 5.12 Karttu,Beibikär,LillaMy, Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Rhodo, Maja T

fre 7.12 Karttu,Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Lilla My,Beibikär,tiina79,sussii75, Maja T, Rhodo,Muminmamma77, Mirremama

Jag sätter bara in mej på en dag jag nu, men int ska ni tro jag halls bort fast int de sku råk bli just han dan som passar bäst åt me

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Millami

fre 23.11

fre 7.12 Karttu,Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Lilla My,Beibikär,tiina79,sussii75, Maja T, Rhodo,Muminmamma77, Mirremama, Millami

lägger å in me på den dan som e passar aldra bäst....men blir e nån annan da kan e no bra händ ja dyker upp ändå...

Lycklig Mamma till Anton
  • beibikär

fre 7.12 Karttu,Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Lilla My,Beibikär,tiina79,sussii75, Maja T, Rhodo,Muminmamma77, Mirremama, Millami

Nu bestämd ja at 23 föll bort, tär va så liti folk å he va så när på. Var int e klocko 18 e va frågan om? Tycker Karttu får sej når vi får byri koma, men tokide gang kan man väl int direkt "va föseina" he e ju knytkalas ju Man kom ber tå man komber, å ha dömde ader hända fa heim så kan e va snopet, men tå kanske man entå ha fått träff Kartt om int ho å hända ga ligg.....

Ronjas och Jonatans mamma
  • Rhodhodendron

Ja tänkt ja sku ta me me en tårto ja... Va tror ni om he..?

Svar på tråden Öb-träffar del 4