• LCroft

Öb-träffar del 4

Ny tråd för fler träffar Skrattande

• Svar på tråden Öb-träffar del 4
  • beibikär

Ja sku åtminstone ita åv enna ja

Ronjas och Jonatans mamma
  • Lilla My i Finland

No sku ja kuna tänk me ti smaka åv tårto jag å...

• Luffarmor

Voi va harmt.... nå nästa gang tå...

Vi e i Happis o kober heim den  7 så he val no hosot ti koma tå...vi far den  4 o komber 7 så.....  nå nästa gang

mamma åt Rasmus morgonstund har guld i mun ..
  • cia1975

Ja ska fösök fix me in nalejs jag å ifall he blir en kväll tå int ja har lagt in me...men ja vågar int skriv in me naa....

• snöflingan1981

ons.före helgdag 5.12 Karttu,Beibikär,LillaMy, Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Rhodo, Maja T

fre 7.12 Karttu,Skogsduvan,Svirvel,Labolina,Lilla My,Beibikär,tiina79,sussii75, Maja T, Rhodo,Muminmamma77, Mirremama, Millami,snöflingan

Vart så snål på rhodos tårto så ja måsta ju bara anmäl me å..fast int ja känder så mang..

• Labolina FI

Nämen MÅST vi ita tårto å ??? Va harmt ! Flört Räcka ut tungan

Katjas, Wilmas & Linas mamma
  • Mirremama

Jag är helt frivillig till tårtätning jag också!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Skogsduvan

Ja kan intyg et Rhodos tårtona bruka vara lika go som di sir ut, om int goari! Så anmäl er nu bara!

Biggi - mamma till Leona och Heira
  • Karttu

datorn har viri krascha jär na dag, så därav min frånvaro. Ja sku noo röst för att knytkalaase sku byri en 18-tiin, men me drop-in tå hejla kvälldi. Tå lagom mang har komi byri vi ita.

• Lilla My i Finland

Tycker he låter riktit bra att e böri 18 å så droppar man in vartefter... Sir dessutom ut som e sku var 7.12 som e bästa dan... He e ju 14 anmäla ti ha dan... Å bara 8 ti 5.12... Så ja tycker vi slår fast 7.12 nu, så böv man int funder på he na destomeir...

Tå ere ba vem som tar va messe tå...
    Ja lagar listo jär nu tå över all som e på listo hittills...

Karttu

Skogsduvan

Svirvel

Labolina

Lilla My

Beibikär

tiina79

sussii75

Maja T

Rhodo

Muminmamma77

Mirremama