• titti76

Lördags Bolibompa

Tänkte testa att starta en omröstning.

Blir så sur varje lördag, vi laddar med lördagsgodis och blir lika besvikna varje gång vi inser att det är Timon och Pumpa i en halvtimme!!! Min dotter vill inte se, hon tycker det är riktigt dåligt. Jag trodde att första halvan var riktad till mindre barn och den andra halvan av Bolibompa vände sig till de lite större.

Personligen tycker jag Timon och Pumpa är humor för lite större, inget för småbarn.

Var lite sugen att skriva ett mail till redaktionen för Bolibompa, men tänkte att jag skulle kolla med några andra först, därför startade jag denna omröstningen.

Vad tycker ni??

tiden läker alla sår
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lördags Bolibompa
  • mamma 03 05

Det duger ibland för ungarna, men oftast vill dom hellre se en film eller Playhouse disney.

Vardagar sitter dom dock klistrade framför tv:n

• Baronessan

Lördagens Bolibompa är den enda dag som våra barn (2 och 3 år gamla) INTE tittar på Bolibompa.

De gillar inte Disney då det är "läskigt" och "skrämsligt" (våldsamt, gapigt och skrämmande tycker även jag och deras pappa).

• KajsaSthlm
    bitte67 skrev 2007-10-07 00:46:59 följande:
    Min dotter vill hellre ha Ariel eller Nalle Puh men tycker att Timon och Pumba får duga i brist på annat.
    Samma här. Vår tjej vill helst se på Ariel eller möjligen Nalle Puh. Hon kollar på Timon och Pumba ibland, men det är ingen favorit direkt.
  • Dolfiina

Min dotter tittar lite på timon och pumba men oftast går hon ifrån å gör nåt annat...
    Hon blir 3 år i december...

Jag älskar min familj!
  • Marlene B

Tur att man har Mora Träsk på dvd eller möjlighet att sätta på Playhose Disney Channel.

• Danielsmamma

Min son gillar timon å pumba :) men sen finns det annat han inte gillar att se på så olika.

• Jessi74

Nä det är ingenting för oss. Så skrikigt och jobbigt, min 2 1/2 åring är inte särskilt intresserad.

• VISAMÅ

Min 4åring är inte speciellt förtjust i Timon&Pumba, hon fattar inte dom ironiska scenerna. Det är ju mest bara en massa gap och skrik, tycker jag.

• Scraptroll

min dotter som fyller 3 i januari sitter som klistrad framför tv.n när det är Timon och Pumba hon gillar hela Disneydags 

• sjalempa

Jag tycker hela Disneytimmen är riktigt usel så vi brukar råka glömma bort Bolibompa på lördagar.
    Det funkar bra för det mesta.

Svar på tråden Lördags Bolibompa