• titti76

Lördags Bolibompa

Tänkte testa att starta en omröstning.

Blir så sur varje lördag, vi laddar med lördagsgodis och blir lika besvikna varje gång vi inser att det är Timon och Pumpa i en halvtimme!!! Min dotter vill inte se, hon tycker det är riktigt dåligt. Jag trodde att första halvan var riktad till mindre barn och den andra halvan av Bolibompa vände sig till de lite större.

Personligen tycker jag Timon och Pumpa är humor för lite större, inget för småbarn.

Var lite sugen att skriva ett mail till redaktionen för Bolibompa, men tänkte att jag skulle kolla med några andra först, därför startade jag denna omröstningen.

Vad tycker ni??

tiden läker alla sår
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lördags Bolibompa
  • jellona0507

Min 2åring älskar också timon & pumba!

Minya 050727 & Engla 070828
  • Helene m Olivia o Sigrid

Mja, jag håller nog med!
    Inte sååå roligt för min 2- och 4-åring iaf! Idag sprang de mest runt och tjoade när det var Bolibompa så vi satte på Höjdarna istället!

(¯`°?.¸ ღ O-031017 & S-051003 ღ ¸.?°´¯)
  • UWO BaraJag

Ffa tycker jag det är dåligt av SVT att visa disney på bolibompa eftersom disney är så himlans våldsfixerat. De gör ju inget annat än skriker och slänger varandra under stenar och in i väggar osv... Jag vill helst inte att mina barn lär sig slåss som tecknade figurer! För barn apar efter, ingen kan få mig att tro något annat!

Fullt Ös - Medvetslös!!!
  • bitte67

Min dotter vill hellre ha Ariel eller Nalle Puh men tycker att Timon och Pumba får duga i brist på annat.

• Shaymin

Vet ej - vi kollar Pokemon på fyran.

• cicci85

Nej, min 2-åring gilalr det inte, han vill se nicke nyfiken!

• Sånglärkan

Ungarna är som klistrade!
    ...men jag misstänker att tvååringen sitter där för att storasyskonen gillar det och att han får godis

• norgesessan

dom ser på bolibompa när dom vill, interesserar det dom inte, så går dom ifrån...dom ser inte ens på det varje dag..
    Häxan surtant, pingu, nicke nyfiken är bland barnens favoriter..(iallafall äldste sonen)

• Luddvar

Beror väl på i vilken ålder barnen är. Min 5-åring och min 3-åring kollar gärna på Timon o Pumba. De hatar däremot när hallåorna håller på i tre kvart och sjunger eller vad de nu kan hitta på. Då går mina barn...

Min son på ett och ett halvt tittar också men mest för att hans syskon sitter stilla tror jag.

Svar på tråden Lördags Bolibompa