Lidköping med D
Aha vad kul med en sån här tråd!
Aha vad kul med en sån här tråd!
Hmm du bor väl ganska nära Jennie Wiström å timmy va om du vet vilka de e! Annars har jag ingen aning
Laban: ja han heter nog Vilmer.. så säger amelia iaf
Clemenza: Okej då vet jag vart jag ska ta vägen. Tar nog bara med mig Amelia så får lillebror följa med nästa gång.
Ja vi får se.. de kanske leker utan att vi vet om det.. hon har inte nämnt honom iaf! Bara "stora Moa" som hon kallar henne. det finns 2 st på hennes avdelning
Ja här gick vi upp vid 8, dock fick jag mata lillen en snabbis vid 5! Men det gick på en kvart så det var helt okej.. men inte som vissa bortskämda (läs minizzzen) haha
Ses sen då allihopa!!
Jasså Per ville inte vara hemma.. haha kackel kackel säger jag bara!!
Haha det där med att Minizzzen ska vakta alla ungar tycker jag verkar som en bra idé! hon e ju så utsövd!
Ska snart hämta Amelia på dagis å antagligen ta på henne lite rena kläder, de brukar bli rätt så skitiga på dagis! sen dyker vi upp vid 16!
Hej igen!
Jag får tacka för senast.. jättetrevlig å riktigt smarrig kaka säger kakmonstret Micaela!
Vi får göra om det snart igen!!
Nu ska storasyster hoppa i säng, hon blev trött av att gunga förut
Nu får jag skriva lite här då efter klagomål från vissa
Jag har också fött båda mina barn på KSS, första gången hade jag både lustgas å EDA men den tog inte, andra gången var det ju över på lite drygt 1½timme så då hann vi inte med den, men lustgas e kanon.. man får mkt hjälp att andas med den. för när jag inte hade den då struntade man nästan i att andas, så den e helt klart superbra