Lidköping med D
Cizza: ah tackar.. jag kommer gärna påminn mig bara.. e lite glömsk på äldre dar
hehe
Cizza: ah tackar.. jag kommer gärna påminn mig bara.. e lite glömsk på äldre dar
hehe
Åh fy kl 5.. iofs går jag också upp då å matar lillkillen men sen somnar vi om till kl 8.
Jasså får de mkt glass på dagis?
Ska också hoppa i säng här nu..
Godnatt allihopa
Mini: Ja jag tycker om att gå på partyn.. men har bara varit på tupperware å me and i
Hojta till när du ska på nåt nästa gång så kan vi kolla om jag e ledig att följa med.. alltid kul!
Mini: Låter bra det!
elia: Idag har jag å lilleman varit hos laban81 å fikat medans Amelia var på dagis.. sen var vi på soc å skrev på faderskap, så nu e han pappa även på pappret
Vad har ni gjort?
Cizza: som sagt jag kommer jättegärna.. bara påminn en sista gång strax innan det e! jag behöver lite inspration nu i höstmörkret
Cizza: gick det bra på föräldramötet?
Här har jag unnat mig en kvart i solariumet ikväll helt underbart! Synd bara att man inte blir brun direkt!
Hade ju tänkt att se på top model nu men då e det jävla fotboll ist.. hur kan de sätta nåt sånt ist för top model??
Jaja får väl bli greys anatomi ist.
Clem: Vi ses utanför Roma 15.45 imorgon då va?
Cizza: vad kul det lät med film.. hade varit kul att se det på amelias dagis också! men där fick vi kolla i hennes album med bilder å teckningar!
Clem: ja det var gött med lite fusksol.. fick ju inte så mkt av den riktiga i somras
Elia: hmm ja vi e nog inte helt överens än, men det lutar mest å Vilmer!
Angyy: har hört talas om TENS men har inte provat själv.. men jag har för mig att man kan låna sån.
Clem: idag blir det lillebrors tur, amelia ska följa med andreas till hennes farfar!