• Miccca

Lidköping med D

Camilla: självklart får du komma på fika, alltid roligt mer fler folk
    Vi turas om att vara hos varandra å nästa vecka e det hemma hos mig.

När kan ni på torsdag då? Jag kan ju i stort sett när som helst.

Inatt sov lillebror mellan 21-08.30, synd bara att storasyster vakande 7.15 hehe!

Vad ska jag bjuda på nu när alla e så rediga å bantar? har ni något förslag.

Jag kommer gärna på ljuspartyt den 9/11. Så får sambon känna på hur det e att ha 2 barn själv hemma
    Barnvakten (min mamma) har ju åkt till thailand då så han måste ha båda.. men det e ju inte mer än rätt eller hur?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Jag bor vid roma, precis bakom!
    Ska vi ta det vid 14 då? eller säg en tid som passar alla

• Miccca

elia: men vi kan ta det tidigare om du kan då? vi kan ju ta det vid 10 eller 11 om det funkar bättre

Clem: då kan ju du hämta romeo efter då vi bor så nära

Camilla: ja vi gick i samma klass!

Mini: ja just det ja gött då kan vi mumsa du å jag wiiiee

• Miccca

Elia;: klart vi ändrar så att alla kan vara med.. 10.30 blir perfekt! Passar det er andra också?

Usch vad hemskt för er, men skönt att det inte var nåt farligt!

• Miccca

Camilla: japp torsdag 1/11 kl 10.30! det e B trappuppgången, andra våning! Huset med bara 2 uppgångar!

Elia: klart jag kan fixa lite frukt det e alltid bra att ha hemma.

Måste bara säga igen då,, att nu har jag lyckats hela veckan att lägga båda barnen, e såå stolt över mig själv , ni får ursäkta att jag upprepar mig så mkt men jag har verkligen bävat inför denna veckan, men nu vet jag att det går! enda nackdelen e ju att man e ganska låst själv hemma med 2 barn. Amelia somnar ju ca 19.45 å sen Vilmer 21.

Ni får inte bli chockade nu när ni ser hur jag har det här hemma.. inte hälften så fint som Clem å elia! Men det ska väl förhoppningsvis bli ändring på det

Nån som har förslag på vad man kan köpa till sin mamma som fyller 50 år på söndag??!

• Miccca

Hallå töser!!

Jag har också reagerat p¨å hur många klick det e! Det finns nån därute

Jag e också lite smått uttråkad här. väntar på att sambon ska komma hem sen ska vi njuta av kinamat ikväll smarrigt!!

Nu har vi äntligen fått tid för dop! Känns skönt att ha det avklarat.

• Miccca

Ja du e jättevälkommen angyy om du kan! Torsdag 1/11 kl 10.30!

• Miccca
    Camilla: Nej det behövs inte, vi går ju som sagt runt bland mammorna å fikar så det behövs inte.. vi kommer ju förhoppningsvis till dig nån gång framöver

Här har det inte hänt mkt idag, förutom lite pedikyr å skalpmassage på CME, guuud så skönt det var!
  • Miccca

Klart vi vill komma till dig å fika.. jag tycker också att det e skoj att lära känna andra mammor i samma ålder!

Ja det var verkligen skönt att unna sig det, fick ju presentkort på 1100 kr där så då får man passa på.

• Miccca
    Mini: Vi ska ha dop 1/12, skulle egentligen haft den 2:a men då åker min mormor å morfar utomlands så vi flyttade på det lite,
    Han har ju Vilmer sen har han fått ett namn från min morfar å ett från andreas morfar, de e ju inte speciellt fina men amelia har ju också släktnamn å då kan ju inte han vara utan så det blir Nils, Arne, Vilmer

vad ska felicia heta då?
Svar på tråden Lidköping med D