Lidköping med D
Jasså minsann... Här pratas de om mig ser ja.
Kul att nån fortfarande kommer ihåg mig.
Miccca: Har den lille fått nåt namn än elle?
Jasså minsann... Här pratas de om mig ser ja.
Kul att nån fortfarande kommer ihåg mig.
Miccca: Har den lille fått nåt namn än elle?
Leo kan tydligen sova till 12 fick vi reda på härom dan´, men den lille har nu fått för sig att 4 är en bra tid att vakna...
Vi är ganska trötta här.
Inte så lätt att komma i säng heller när han dessutom ska va uppe till 22-23 på kvällarna.
Men idag fick jag sovmorgon! Ända till 9. Eller ja... kunde vart en sovmorgon om jag lagt mig i tid ist för 2-2.30
Clemenza: Vi kan byta...
Mini: Har du provat Huggies? De kör vi med. Några kr billigare oxå. :) Tycker dom funkar ganska bra.
Tack gode gud att jag inte är ensam!!! Har tjatat om julpynt m.m sen juli/augusti typ... Sambon tycker att jag är konstig å näst intill psykiskt sjuk... (Han hatar allt som har me julen att göra.) Men då kanske jag är någorlunda normal ändå då. :)
JAG LÄNGTAR NÅT FRUKTANSVÄRT!!! JAG VILL PYNTA!!!!!!!!!
Den här jävla datorn asså!!!!!!!!!!
Jaja, de jag ville ha sagt var:
Micca: Nu har jag äntligen fått sova lite. :)
Lillen sov till 8 i morses, sen sov vi 1 tim. i förmiddags å nu har vi nyss vaknat igen efter 2 timmmars sömn till.
Duktig kille! Känner jag mig nästan lite utvilad.
Precis. Jag kanske inte är så duktig på att skriva själv... men jag MÅSTE läsa flera ggr om dagen. :)
Miccca: Jag har alltid haft äkta vara, har funkat hur bra som helst me Leo.
Visserligen va han inte lika vild som Lukas är men...
Vi får la se hur de går.
Så länge jag själv inte tar i den för mycke så funkar det alldeles utmärkt. :)Är lite allergisk...
Clem: Kan du med att sätta upp din/dina nu, så kanske jag härmar dig.
Annars får vi väl snällt vänta till 1:a advent antar jag.
Nu har ja försökt få Lukas att sova i 1 timme drygt... Lika länge har han gallskrikigt.
Så om nån känner sig manad att ta hand om ett sovande barn å en icke sovande bäbis så kan ni komma hit. För ja går härifrån snart tror ja... SKITUNGE!!!!!!!!!!!
Det tog 1½ timme... men nu är den stora vaken ist. Inte kul med alla sovrum på samma våning.
Det kommer bli en låång natt... igen...