Inlägg från: Laban81 |Visa alla inlägg
  • Laban81

Lidköping med D

En annen har ju inga sånna däringa flashiga grejer som fetstil m.m elle va de nu heter...

• Laban81

Hepp, vi ska dra till brio imorrn å kolla lite så får vi la se va han säger sen.
    Min sack n´seat fanns inte i limegrön så de fick bli en (vad bilden säger iaf) mörkröd... :(
    De va den färgen eller rosa å orange.

• Laban81

Miccca: Hittade en vagn på tradera idag, fabriksny för 2400. (Naturligtvis utan åkpåse då) Men vi ska kolla lite till.
    Vart ska ni fika? Har inte hängt me i svängarna riktigt...

Jo, de blev ju de. Orkar inte åka fram å tillbaka bara för att den KANSKE finns nånstans.

Ska de drickas nåt på fredag? Kan ju isf förvarna alla att de ä första gången för min del sen maj förra året. Ha tålamod me mig, SNÄLLA!!

• Laban81

Varå ut? Vart ska du?? Å så har du inte sagt nåt till mig... :( Själv ska ja me Sanna till Allingsås, Sannas Jani spelar ju. Så ja får la försöka ta de lite lugnt ja me, vi åker ganska tidigt tror ja.

• Laban81

Morrn morrn! Inte än iaf, ja å lillen vaknade precis

• Laban81

Ja tänkte ta me nån kanske på fre. om de går bra? De är inte riktigt bestämt än. Men räkna +1 iaf när ni handlar.

• Laban81

Vet inte riktigt om ja orkar på tors. efter allt jobb. Men de märks la. Får återkomma.

• Laban81

Nu drar ja! Ska dricka kaffe me älskling, alla bara ignorerar mig ändå...snyft...

• Laban81

Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:
    Micaela (tar med Amelia)
    Jennie (Felicia)
    camilla (Liam)
    Maria (melina)
    Linda
    Mia (Leia)
    Jennie (Lukas)

Svar på tråden Lidköping med D