Lidköping med D
En annen har ju inga sånna däringa flashiga grejer som fetstil m.m elle va de nu heter...
En annen har ju inga sånna däringa flashiga grejer som fetstil m.m elle va de nu heter...
Hepp, vi ska dra till brio imorrn å kolla lite så får vi la se va han säger sen.
Min sack n´seat fanns inte i limegrön så de fick bli en (vad bilden säger iaf) mörkröd... :(
De va den färgen eller rosa å orange.
Miccca: Hittade en vagn på tradera idag, fabriksny för 2400. (Naturligtvis utan åkpåse då) Men vi ska kolla lite till.
Vart ska ni fika? Har inte hängt me i svängarna riktigt...
Jo, de blev ju de. Orkar inte åka fram å tillbaka bara för att den KANSKE finns nånstans.
Ska de drickas nåt på fredag? Kan ju isf förvarna alla att de ä första gången för min del sen maj förra året. Ha tålamod me mig, SNÄLLA!!
Varå ut? Vart ska du?? Å så har du inte sagt nåt till mig... :( Själv ska ja me Sanna till Allingsås, Sannas Jani spelar ju. Så ja får la försöka ta de lite lugnt ja me, vi åker ganska tidigt tror ja.
Morrn morrn! Inte än iaf, ja å lillen vaknade precis
Ja tänkte ta me nån kanske på fre. om de går bra? De är inte riktigt bestämt än. Men räkna +1 iaf när ni handlar.
Vet inte riktigt om ja orkar på tors. efter allt jobb. Men de märks la. Får återkomma.
elia: fika me mig då!!!!
Nu drar ja! Ska dricka kaffe me älskling, alla bara ignorerar mig ändå...snyft...
Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:
Micaela (tar med Amelia)
Jennie (Felicia)
camilla (Liam)
Maria (melina)
Linda
Mia (Leia)
Jennie (Lukas)