Inlägg från: Laban81 |Visa alla inlägg
  • Laban81

Lidköping med D

Här är jag iaf...
    Vi har en sjuk liten kille här... Mycke uppmärksamhet åt hans håll idag.
    Bara de inte blir nåt RS virus här me. Han vill/kan inte sova å vill heller inte äta stackarn.
    Hade lite feber i morses å snorat som aldrig förr.
    Inget i bröstet/luftrören än dock, så vi får la hålla tummarna.

Förresten, nu kommer dom å hämtar hunden imorgon... lite ledsamt, men från och med 19.30 i morgon så är vi inte längre några hundägare.
    Visserligen har vi väl aldrig vart de... men nästan.
    Kommer nog, trots alla problem, sakna hårbollen ganska mycke tror ja. :(

Bobbenn: Ja vill me in, blev jättenyfiken nu ju.

• Laban81

Go´morron allihopa!!
    Ännu en näst intill sömnlös natt här hos familjen Olsson/Wiström...
    Trött...

Vi va på BVC igår, Lukas har inte gått upp så mycke som jag hade hoppats, men han följer iaf kurvan än så länge.
    Nu blir de låglaktos välling i en dag, förhoppningsvis blir hans lilla mage bättre av de.

Kan tillägga att de är en jävla skit välling!! 200 vatten å 7?! msk välling?? lycka till... å klumpigare välling får man nog leta efter. Kosta hela 60 spänn å ja kan garantera att efter idag så lär han ALDRIG äta den igen.

Ska även få träffa läkare nästa vecka, iom att han verkligen aldrig sover. Så nu vill dom ev. skriva ut nåt lugnande...
    Visst de skulle va jättetrevligt att få sova lite, men nåt sånt till en så liten??
    Har aldrig hört talas om att dom verkligen ger lugnande till så små barn.

Miccca: Försökte sitta brevid när han äter i sängen. De gick la sådär... Han gallskrek å vägrade äta. Så de va ju bara att ta upp honom.
    Börjar få slut på ideér, tålamod å ork nu..
    Nån som har nåt tips?? Annars blir de nog lugnande ändå, till mig.
    Annars har jag nog en skitunge till salu snart....

VILL SOVA!!
  • Laban81

QiTaS: Ja har inte ammat på 5 mån. tyvärr... De funkade liksom inte.
    Han får nu Nestles låglaktos majsvälling.
    Vi kunde blanda med vanlig fullkornsv. om vi ville, men eftersom han har vart så lös i magen så länge nu så tänkte vi skippa det. 

Men idag är det BARA välling som gäller, klargör det if de va lite otydligt i förra inlägget.
    Hon sa att detta kunde hjälpa magen att komma i balans igen.

Har inte sovit på 9 månader...
  • Laban81

Fadern kanske oxå vill ha några kläder med sig, om han nu får stanna dvs...

Kom precis hem efter jobbet. :)
    Å hör å häpna... Lukas sover!!

• Laban81

Gissa vem som är vaken...

Fan, sov nån gång då unge!!!!!!!!!!!  Gråter

Kan man dö av för lite sömn??

En mamma i stort behov av sömn
  • Laban81

Clem: Vi ska träffa läkaren på fredag förhoppningsvis. Anna-Clara skulle ringa.

Elia: Fick honom att somna efter 4 nån gång, men när ja skulle lägga honom i sin säng så vaknade han igen... Så ja vet inte riktigt vad kl va när vi till slut sov allihop. Kanske strax efter 5, men då har han vart vaken flera gånger till å väckt oss me då....
    Han sov med oss inatt, men ingen av oss vet vem som hämtade in honom el. nåt. Är så trötta här borta så vi har ingen koll på nåt längre.

Sova, sova, sova, säng, säng, säng
  • Laban81

Miccca: Ja de va ju lite....
    Har vi tur så sover Lukas totalt 1 tim. på dagen...
    Så detta måste ju vara MYCKET påfrestande för dig. Fundersam

• Laban81

Var är alla?!
    Miccca: Sulle vi göra stan i veckan elle?

• Laban81

Miccca: Onsdag kanske? Ja, de blir nog bäst.

• Laban81

Miccca: De beror på vad du menar med senare... Fast de spelar ingen roll egentligen, bestäm en tid du.
    På fredag har jag massor på schemat redan.

• Laban81

Miccca: Har inga pengar förrns på ons.
    Sen behöver de ju inte ta såå lång tid, vi hinner nog me en del ändå.

• Laban81

Elia: Har du gjort en ny snittyta på den? Kan vara en förklaring, annars har du helt enkelt köpt en kass gran...

• Laban81

Jaha... Då har man vart me om ett telefonförhör igen då... Himla givande.

Miccca: Saru fortfarande till Ullared? Ja vill me! Om ja inte blir sämre då förstås.

• Laban81

De va lite bråk på jobbet en kväll. En "stammis" blev påhoppad av 2 killar. Nu ville polisen ha tag i vittnen.

• Laban81

Jag kollade nyss mitt konto... Ligger tydligen 3000 minus?? Hur fan ä de möjligt?!
    Har nån vart me om de?

• Laban81

Lukas har sovit en 12-timmars natt i natt!!  Skrattande
    Med den näst högsta dosen...  Han vaknade bara en gång å de va för att han satt fast me benet mellan spjälorna. Somnade om me en gång.
    Så här har de sovits minsann!!

• Laban81

Elia: Tyvärr blir de inge sånt ändå, för Timmy jobbar både ida´å imorrn.  Gråter

Svar på tråden Lidköping med D