• angYY

Lidköping med D

Btw... E d nån som har någon erfarenhet av smärtlindringen Tens? Eller vad d nu heter =/
    Jag har börjat få så ont i ryggen o tänkte kolla om d var ett bra alternativ...Min sambo har tröttnat med mitt tjat om massage varje kväll när han e trött efter jobbet =)

• angYY

Clemenza;
    Nä tyvärr hade jag fått lagt till ytterligare 7-10 tusen om jag skulle ha en sån symaskin.
    Detta e en maskin med LCD-skärm och mycket automatik. Allt e knappar istället för såna man skruvar på o en massa olika stygn osv. Ska man ha en bra maskin får man tyvärr lägga mycket pengar men jag ville ha en som håller länge o d tror jag att d blev. =)
    Mammas Bernina har hållt i 33 år så jag håller tummarna ;)
    www.bernina.se/product_detail-n6-i1994-sD.html

• angYY

Cizza: Jag har börjat lite med scrapping. Började med en babybok för jag tyckte att de flesta som fanns i handeln var ganska trökiga så jag ville göra en egen. =)
    Sen har jag gjort en julklapp till mamma. Ett album med hennes katter i. Blev nog ganska bra tror jag.
    Förresten...har du sett lappen på fiket? Den 4e nov (tror jag) skulle ulle ha nån visning där med Lingon & Blåbäret kläder tydligen. När hon berätta om d blev jag allt lite sugen...

Jul! Längtar som bare den...kan nog vara lite för att d ska bli första julen som mamma oxå iofs... Martin tycker att jag e helt galen som e ute o julklappshandlar redan men iom att man aldrig vet när o hur Pyret kommer så vill jag vara klar tidigt. Har inte så många kvar att köpa...
    Ska bli så kul att få pynta ett helt hus i år...Massa rum ju ! =D

• angYY

D e typ svårt att inte bli beroende av detta... =)

• angYY

Tjosan flikkor!
    Har en liten undran bara...

Har börjat packa BB-väskan...ifall Pyret får för sig att titta ut tidigare =D Ska man ha med sig blöjor till BB eller finns d där? Tänkte till hemresa o så borde d väl vara bra att ha med eller? *new at this* ;)

Nån som har nåt tips på nåt man itne får missa att ta med...Har ju fått en lista på föräldragruppen men d kan väl vara bra att kolla med andra mammor =)

• angYY

Elia;
    Ska föda i Skövde. E beräknad 9 dec men har en lite för stor bebis i magen så d kan bli igångsättning tidigare så vi får väl se =)

• angYY

Tjosan!
    Jag kan nog vara lite intresserad av ljusparty om man får komma =) Det var hos Cizzza eller? Då har man ju inte så långt =)

Cizzza: Var i järpås bor ni? Eller ligger d utanför?

• angYY

jag ligger säkert bakom många av klicken =D
    e inne o kolla många ggr om dagen men inte alltid jag skriver nåt...I'm the evil "watcher" ;)

• angYY

Jag ska kolla så jag inte har en massa annat att fixa den dagen...vore kul att fika sig lite =)

blir lite ensamt här ute i "bushen" på dagarna när martin jobbar.

• angYY

Micca; Jag hade en period när jag pluggade i Vänersborg som jag gjorde sånt på nätterna..förstår än idag inte varför men...
    Det e såå skönt när d e gjort =D Redig tös! ;)

Svar på tråden Lidköping med D