• angYY

Lidköping med D

Tjosan flickor!
    Nu ska jag snart iväg till mamma o hennes 4 våningar. Pust!
    Martin ska på fest på Stures idag o jag vill/vågar inte sitta själv ute i Järpås ifall nåt skulle hända.

Så jag ska faktiskt försöka mig på Micaelas Philadelphia-tårta idag o se om min blir lika god. Allt som liknar glass d allra minsta e poppis hos mig =D

• angYY

Jag kan följa med på ljuspartyt om jag får skjuts typ...Har ju inte körkort så jag kan inte ta mig dit själv... =/
    Skulle vilja åka =)

• angYY

Tjosan flikkor!
    Har en liten fråga till er som födde i skövde... Har ju fått en lista med grejjer som ska vara med till BB o då stod d att man skulle ha med antingen mobilen eller telefonkort...men mobil får man ju inte ha på på ett sjukhus eller? Så ska man köpa med ett telefonkort eller vad har dom för telefon på KSS?
    Visste knappt att telefomkort användes längre =D

• angYY

Mini; Jättesnällt! D enda blåa huset på Storgatan typ. =) Storgatan e d som man svänger in på vid tappen som går rakt igenom järpås...vårt e tredje sist på vänster sida. Men om jag går ut så står jag där ute o väntar =) Skickar mitt mobilnummer så du kan ringa ifall ni inte hittar mig =)

• angYY

Micca; Usch då! Kan inte vara lätt o vara liten o inte riktigt förstå varför man ska behöva hosta så man spyr. =( Men skönt om d e på bättringsvägen =)

Här har vi snö idag! Var lite förtjusning i rösten´förut när jag upptäckte det o var tvungen att tala om det för mig själv för att förstå d. E väl iofs för tidigt för att d ska få ligga men jag älskar snön =D

E lite nervös...ska in på UL idag igen o förhoppningsvis få en bättre läkare som inte ger upp utan verkligen mäter allt. Så får vi väl se hur tjock min lilla Pyret är. =)

Have a nice day girls!

• angYY

Nu kan vi konstatera att min lilla Pyret är en riktigt liten tjockis! De beräkna att han/hon väger 3370g nu o d var 500g för mycket! Iiiih!

Först mätte hon huvudet o det var normalstort men när hon kolla magen fick jag höra ett; "OJ! Vilken stor mage" Hm..
    När hon mätte magen på bebisen var den lika stor som att jag vore i v40+nånting..

Så om 2 veckor kan jag bli igångsatt...vi får väl se =)

• angYY

Clem; Jag kan inte komma på fredag tyvärr... Ska göra en ögonbottenfoto på torsdag o behöver typ vila mina ögon på fredagen...Låter lite konstigt men Mini vet nog vad jag pratar om iaf =D

Mini & Micca; Måste ju få påpeka att korten i NLT blev väldigt bra vad ni än säger =P De har iofs inte kommit upp på hemsidan än så man kan förstora dom men i tidningen tycker jag allt att ni ser bra ut =D

• angYY

Mini: Får åka till Lidköping o göra d...blir tredje gången sen graviditeten...inget kul alls o sist hade d tydligen blivit ännu mer förändringar på ögonen så d e väl bra antar jag att dom kollar ofta...man vill ju inte gå o bli alldeles blind =/

• angYY

Elia; Vart på Annagatan ska ni hyra? E ju uppvuxen där =)

Svar på tråden Lidköping med D