Lidköping med D
camilla: mmm, fast det är säkert någon som vi inte tänkt på som har nyckel, men vem isf? inatt skulle han ha två vänner som skulle sova över, annars sa jag till honom att han får sova hos mej
camilla: mmm, fast det är säkert någon som vi inte tänkt på som har nyckel, men vem isf? inatt skulle han ha två vänner som skulle sova över, annars sa jag till honom att han får sova hos mej
laban: oj åh kaffe, får se till att Per lär mej kaffebryggaren
miccca & mini: fina ni blev i nlt, synd att de stavade fel på eran annons minizzzen
elia: haha, då ta och springa till affären och köpa lite färskare kaffe då
miccca: ja, vad fort ni kom med!
mini: du heter Torborg *suck* upplösningen är ju inte det bästa så man ser ju inte alla detaljer. men jag tyckte ni blev bra!
nu ska jag åka till brorsan och skrämma upp han lite eller jag ska mata Leia först men sen
mini: vi har en hokus pokus, har tänkt sälja den, men liksom inte blivit av.. den är vid och med orangea dynor
miccca: vad är det för vagn?
mini: japps, hade den på vinden men tog ner den för någon vecka sen. nu är den mest bara i vägen. så det är bara att kika på den sen är den inte vid utan vit
mini: någon hundring eller två
isak: på nr 81, ja vi har två våningar.
micca: vilken färg? en singel va
miccca: brun är fin, den är ju inte lika vanlig jag skulle vilja ha en uj coco till min Leia, Per går i taket om jag ens nämner nåt om en till vagn
mini: ja, det har blivit en lite passion detta med barnvagnar ha det så kul på träffen!
isaksson: det stämmer, de tog halv vår trädgård för att bygga lekplatsen *suck* kommer du fredag och fikar? en vagn behövs ju oxå
miccca: per sa inget om de första tre vagnarna men när det blev fem så fick det räcka..