Lidköping med D
laban: kul ja, det var säkert därför, har han fått feber oxå?
laban: kul ja, det var säkert därför, har han fått feber oxå?
ja, just ja. *springer ner och hämtar blocket*
miccca:sådär nu finns den i bloggen, blev dock en kalkoon ist
fler som ska iväg till kyrkogården idag? själv ska jag dit en snurra sen när det blivit mörkt. är alltid så fint med alla ljusen som är tända.
camilla: usch vad hemskt, var det likadant förra gången ni var inne på kss?
miccca: det är läskigt när barnen har så hög feber. hur funkade det att ha dropp på henne?
maccca: oj 1kg är mycket. när var detta?
camilla: skönt att det verkar bli bättre.
elia: hur går det med alicia? *orolig*
micca: usch vad läskigt! *ryser*
elia: skönt att det är bättre med henne.
här har det vart rätt lugnt, Per har jobbat och barnen har vart sådär snälla.. varje gång Leia lyckats somna så har Romeo väckt henne. "Leia inte sova", säger han och hojtar och skriker tills hon vaknar, trots att hon ligger i sin säng på övervåningen och jag har Romeo längst ner... vad gör man? *suck*
har även bytt handtag på köksluckorna, fick ett brev att de skulle komma nissar och byta våra hemska turkosa köksluckor i nästa vecka. och inte tänker jag skicka med de fina handtagen på de gamla luckorna, så jag har satt på de gamla åh jag vill ha våra nya luckor idag! jag fattar hur hon som bodde här innan eller någon före henne, kunde välja sånna hemska köksluckor. *usch* aja, snart är de historia.
var det ons eller tors som vi skulle fika? *minne som en guldfisk*
elia: det har jag missat, avd har du messat om? *snurrig* vi får ljusgrå luckor, nästan vita, kommer passa fint i köket tillskillnad från de gröna *ryser*
mini: det går bra, elia kommer redan runt halv tio, så dyk upp när du känner för det
någon ska på humlans baby-café imorgonförmiddag?
mini: runt 10 ungefär