Lidköping med D
Godmorgon
elia: *kram* stackare, hoppas verkligen att mina barn sover när Per snart har sina nattdagar. Jag tycker vi har haft det jobbigt inatt, men det är ju ingenting emot dej.
Godmorgon
elia: *kram* stackare, hoppas verkligen att mina barn sover när Per snart har sina nattdagar. Jag tycker vi har haft det jobbigt inatt, men det är ju ingenting emot dej.
camilla: skönt att han är frisk nu!
lena: Romeo brukar oxå drömma mardrömmar ibland på nätterna, han vaknar och skriker för fullt. kan det ha något samband med deras ålder?
så vad ska man hitta på i eftermiddag då? själv med barnen + att jag sen kommer vara barnvakt åt julia oxå...
miccca: ojdå, hur många har hon nu?
elia: missat att svara, han sover hyffsat bra Romeo. somnar runt nio och sover sen till åtta. men vaknar ibland på nätterna av mardrömmar, eller av att Leia skriker.
miccca: nu är hon snart ikapp Romeo
Gah, funderar på att annonsera ut Romeo på blocket. Någon som är intresserad? Han är såå trotsig. Det märks verkligen att Per börjat jobba igen. *suck* tex förut när jag ammade Leia så slog han till henne jättehårt i huvudet, inte en utan tre gånger, fastän jag försökte mota bort honom. Han skriker och gapar, jag skriker och gapar. Usch tycker synd om honom när man skäller på honom. men han skrattar ju bara åt en när man säger till honom. hur gör man, vad gör man, hur orkar man?
Godmorgon.
ungefär sisådär 12 timmar sen sist jag var inne och skrev och alla andra har roligare saker för sig än att skriva här
måste till stan och köpa lite bodiesar till Leia, får passa på nu när Romeo är på dagis, då har jag bara ett barn med mej till stan
lena: det funkar inte längre med hotelser om att stänga av filmen, då blir han bara ännu värre. men ska testa att vara ute mer än vi brukar för att se om det funkar.
lena: har köpt lite playdoo idag som Romeo kanske tycker kan va kul att leka med när jag ammar.
minizzzen: Julia var inga problem, men däremot Romeo, han var sjövild och attackerade både Leia och Julia med slag och sparkar. Och Julia försvarade sig och slog tillbaka fast ännu hårdare... skönt när Per kom efter 1 ½ timma Kunde vi dela upp oss lite mer.
var framme en snabbis förut idag, pantade burkarna som vi lagrat i förrådet + att jag shoppade 10 par strumpor till mej, 1 par byxor till Romeo och 7 bodies till Leia oxå ett playdoo-set till Romeo.
var nissar som fixade skåpsluckor i en lägenhet tvärtemot, så jag hoppades att det skulle bli vi efter, men nu är de borta... gah är ju jobbigt att ha alla sakerna ut skåpet för att de ska byta ut det. bättre att de säger en dag de ska komma och inte bara skicka en lapp där det står att de kommer den veckan.
micca: haha. vilka saknar hon?
lena: han får leka med en färg i taget...
camilla: vad får han för skoj i present? var det på torsdag ni skulle dit?
angy: vi behövde inte ringa när vi var inne på förlossningen men däremot på bb var det skönt att ha egen telefon.
miccca: fick läsa det 4-5ggr innan jag fattade
isak: Hej, kul att du skriver här oxå! det kanske är rätt vanligt då att de drömmer mardrömmar efter två års ålder då...
laban: skönt att ni slipper feber. vilka tänder är det som har kommit?