Lidköping med D

Mini:
Förstår att det känns skitjobbigt! Men du är jättevälkommen tillbaka till fikastunderna när allt känns lite bättre. Ta hand om dig.
Många, många kramar!!
Då får väl jag också passa på att klaga lite!
Det började redan i morses. Får se att en lurig Alicia kommer ut från vårat sovrum, går in o tittar efter o får se att hon målat ner en del av väggen med mitt lypsyl. Stora jävla fettfläckar på väggen, jättekul när vi just fått sålt lägenheten. Fick ringa till han som köpt den, han ska komma hit o titta på måndag. Så nu får vi ev tapetsera om innan vi flyttar, känns ju lagom kul. Sen när jag ska sätta mig vid darorn så har Alicia vart där o ändrat en massa inställningar. På stan skrek hon o gapa mest hela tiden.
Å sist men inte minst: Daniel fyller ju 30 i dag så ikväll har vi vart med hans familj på troja o ätit, men givetvis fick vi åka hem tidigare för jag blev jätteyr o illamående igen.
Nu mår jag bättre o barnen sover men vågar inte hoppas på för mycket......
SÅ!! Nu har jag också klagat "LITE"
Ha de gött töser!!!!
Clem:
Ja maten va jättegod! Åt vitlökspäckad oxfilé, potatisgratäng o vitlöksås.
Va jobbigt för Leia, har hon vart förkyld länge?
Oxå frågar jag igen! Blir det nån fika i veckan tjejer?
Clem:
Vad är det för eksem som Leia fått?
Miccca:
Jag vill fika hos dej på onsdag!!!
Fika hos Micaela Ons 12/12 kl 10.30:
Micaela (naturligtvis )
Marie (Samuel)
Clem o cam86:
Skit i humlan, inte kan det va roligare än en fika hos Micaela
Clem:
Fy vad tråkigt! Får hoppas att det inte är rs utan "bara" en jobbig förkylning.
Miccca:
Vet inte om det är så klokt att jag kommer i morgon. Daniel kom hem från jobbet i natt o spydde som en kalv. Så Alicia var uppenbarligen inte matförgiftad som virrpannan jag fick för mig utan magsjuk. Å nu var det Daniels tur. För om jag nu mot all förmodan inte blir sjuk själv så är jag ju ändå smittbärare o det känns inte så snällt att komma hem till dig o ev smitta ner er allihop.