• elia82

Lidköping med D

Clem:
    Låter inge vidare med baksmälla, men det e smällar man får ta .
    Jennie skrev att hon trodde att det var hennes tur så ni två får väl avgöra vems tur det är. Nästa gång blir det min tur va? Minnet e bra men kort  

Nu ska jag gå o lägga mig, är både trött o uttråkad så det e lika bra o kasta in handuken!!

Go natt kvinnor o män!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Go morron flickor o pojkar!!
    Det va allt tur att jag la mig (relativt) tidigt igår för 03.30 klampade Alicia in till mig(Daniel jobbar i natt) varpå Samuel vaknar o tror det är morgon. Min rediga Alicia accepterade när mamma sa att det va natt o somnade om direkt. Lillebror va va mindre lättflörtad! Så nu sitter jag här med en grinig o övertrött liten kille...kan tillägga att det finns en till här som är grinig o övertött....

Så, nu har jag fått sjölvömka mig själv lite, känns redan bättre

• elia82

Mini:
    Va glad så länge det varar!
    När Alicia va bäbis sov vi allt som oftast fram till 11-12, det var vi som tillslut fick ta tag i hennes sovrutiner o typ tvinga henne att vakna tidigare. Med Samuel har vi aldrig haft det "problemet". Hans 2 första månader sov han dygnet runt i stort sett men efter det så har han vart uppe med tuppen...eller det är nog mer så att det är han som får väcka tuppen... .
    Vi ska också till stan sen, då kanske vi ses där.
    Ha det så bra!!

• elia82

Go morron!!

clem:
    Jag har fått sova i natt ist! Jag o hulliganerna vaknade inte förrän Daniel kom hem från jobbet 07.10. Då fick han ta dem så sov jag till 08.45, så nu e jag riktigt utvilad!
    Hur hade ni det igår, va ni på Liseberg?
    Hur blir det med fikan, blir den hos dig på torsdag? Vilken tid isf?

Miccca:
    Hur är det med Vilmer i dag?
    Du får skriva o berätta när ni fått svaren.

• elia82

Mini:
    Hoppas allt går bra i dag. Jag ska tänka på er!!

• elia82

Clem:
    Torsdag 10.30 låter bra för mig iaf!

• elia82

Clem:
    I dag fick vi ett bud på 330000 kr. Ska ha en visning till på onsdag så då hoppas jag på meeeer!!!!

• elia82

Clem.
    Nä, vi har inte en susning om vilka som budat men e  allt lite nyfiken

Camilla:
    Vi ska flytta till Annagatan, en markplansfyra.
    Vart bor ni?

• elia82

Miccca:
    Stackars lille Vilmer...o även er andra. Man blir ju så orolig när de blir sjuka när de är så små. Hoppas han snart blir bättre. Äter han fortfarande dårligt?

Mini:
    Måste kännas skönt att nu ha fått alla svar o fått prata om förlossningen. De där kurvorna va ju allt annat än lungnande! Förstod Andreas under förlossningen hur allvarligt det va? Kan tänka mig att det känndes jobbigt för honom också som stod vid sidan om.
    Himla skönt iaf att allt slutade så bra!!
    Ha en bra dag!

• elia82
    Lista på oss som ska fika hos Mia på torsdag (29/11) kl 10:30.
    Mia (båda barnen är hemma)
    Camilla tar med mig Liam
    Marie (tar med Samuel)
Svar på tråden Lidköping med D