• elia82

Lidköping med D

Clem.
    Jag e oxå nyfiken på era gröna kulor. Här fick det bli de gammla vanliga vinröda. Hade tänkt köpa nya men det blev aldrig av, får bli nästa år ist.

Miccca:
    Har ni fått upp granen än då?

Nu ska jag gå o klippa min kola. Har vart "redig" o bakat lite ikväll...

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Miccca:
    Nä ska man inte va hemma nåt så är det ju rätt så onödigt .
    Vart ska ni va i jul då?
    Vi firar julafton hos Daniels föräldrar, juldagen hos min pappa, annandagen hemma hos oss med gammlamorfar, mormor, mamma , jimmy o Emilia. Dagen efter det firar vi hos Daniels syster.

vilken tid skulle ni fika den 27/12?. Vi ska inte till Daniels syster förrän på kvällen så jag kan kanske bli med.

• elia82

Miccca:
    Daniel har jobbat natten innan så jag blir med om jag kan fixa barnvakt åt iaf 1 av hulliganerna. Känns inte så manande precis att shoppa med 2 bråkstakar men 1 kan väl gå (hoppas jag)

• elia82

Här va det tomt i dag.....
    Vad har ni för er?
    Själv så e jag färdig med allt, Daniel har jobbat i natt så han sover o barnen leker. Så jag sitter här o e rastlös...
    Vad ska man hitta på tro?

• elia82

Jag håller starkt på Vilmer, jag tycker bara det ser löjligt ut när man  "piffar upp" namn. Men som sagt, det är min uppfattning. Smaken e ju som baken....

• elia82

Hur hade ni det igår tjejer?
    Vi hade en lugn, lite långtråkig men bra julafton.

• elia82

Clem.
    Hur kom det sig att du spydde. Är/va du magsjuk eller e du me barn igen
    Våran jul har typ bara börjat. Igår va vi ju hos svärföräldrarna, i dag åker vi till pappa, i morgon kommer mamma m fam o dan därpå ska vi till Daniels syster.
    Jag blir med på torsdag föressten, har fixat barnvakt åt Alicia. Har du lust att ta en promenad fram med mig då?
    Känns som om jag behöver röra lite på mig efter all julmat! Har föressten bestämt mig för att börja med CK 1 mars. Skulle du också köra Ck eller?'
    Nä, nu får jag sätta lite fart, vi ska snart iväg....

• elia82

Cam:
    Ja det kan vi göra, om Samuel är frisk tills dess vill säga. I dag har han blivit jätteförkyld o hostig, han verkar må skit min lille prins. Men blir han bättre så blir vi med. Skriver här i morgon o talar om hur läget är.
    Hur hade ni det igår då?

Miccca:
    Mina barn har också fått en hel del julklappar fast nästan bara leksaker o knappt några kläder. Så det blir nog lite kläder till dem på rean.

Svar på tråden Lidköping med D