• anna apelsin

86:or i Skaraborg?

Hej!

Vill gärna ha kontakt med andra stolta mammor, runt skaraborgsområdet.

Är det du? Glad
  • Svar på tråden 86:or i Skaraborg?
  • anna apelsin

Hej och välkommen!

Jag har en dotter som är ett år och 3 månader drygt.

saaandra86 skrev 2007-10-19 17:03:16 följande:
    Hej! Är en 86:a och kommer från Tidaholm. Har en dotter som snart är ett år.
  • Arentorpbebis

Frida är 8månader! Kryper och e en riktig gla liten snutt!! hehe ja som e lite rädd för falköping Övningskörde där med körskolan och ja hatade alla backarna man va tvungen att starta i jämt Men ja lärde mig ju tillslut! ........ Så vad gör ni annars om dagarna då? Jobbara eller studerar eller går hemma å göttar sig me en mysig unge kanske? själv går ja på gymnasiet!

• sesamerika

Hej hej!

Jag har en dotter som heter Alma och är snart tre månader så lite yngre än era..
    Så jag e hemma å har en jättemysig mammaledighet.

• anna apelsin
    Arentorpbebis skrev 2007-10-20 00:18:05 följande:
    Frida är 8månader! Kryper och e en riktig gla liten snutt!! hehe ja som e lite rädd för falköping Övningskörde där med körskolan och ja hatade alla backarna man va tvungen att starta i jämt Men ja lärde mig ju tillslut! ........ Så vad gör ni annars om dagarna då? Jobbara eller studerar eller går hemma å göttar sig me en mysig unge kanske? själv går ja på gymnasiet!
    Haha Ja, det kanske finns lite backar här. Har jag aldrig tänkt på Jag har iofs inte kommit så långt att jag själv övningskört.. men det kommer nog snart hoppas jag
    sesamerika skrev 2007-10-20 11:11:25 följande:
    Hej hej!Jag har en dotter som heter Alma och är snart tre månader så lite yngre än era..Så jag e hemma å har en jättemysig mammaledighet.
    Hej!
    Naaw, minns när min lilla var 3 månader.. härligt

Vad hittar ni på i helgen då?
  • sesamerika

Ah hon e riktigt mysig. I helgen blir de ganska lungt. Pappan skall ungås lite med hans kompisar så jag ska hem till en av tjejerna som e gravid nu. Så det blir nog bara en massa tjat å fika hihi.

Vad ska ni själva hitta på?
    Ni får ha entrevlig helg allafall

• anna apelsin

Hoppas ni hade trevligt!

I fredags hade vi myskväll (som vanligt) , i lördags var vi och hälsade på min pappa och hans sambo, och på kvällen var det film och godis och mys igen

sesamerika skrev 2007-10-20 16:54:35 följande:
    Ah hon e riktigt mysig. I helgen blir de ganska lungt. Pappan skall ungås lite med hans kompisar så jag ska hem till en av tjejerna som e gravid nu. Så det blir nog bara en massa tjat å fika hihi.Vad ska ni själva hitta på?Ni får ha entrevlig helg allafall
  • sesamerika

anna apelsin skrev 2007-10-21 09:05:41 följande:

Hoppas ni hade trevligt! I fredags hade vi myskväll (som vanligt) , i lördags var vi och hälsade på min pappa och hans sambo, och på kvällen var det film och godis och mys igen
    Ah de lät riktigt mysigt...Ikväll får det nog bli en stor godispåse framför en film å massa myspys.
    Idag känner jag mig lite rastlös, blir att hitta på nått snart.
    Ha de fint
  • anna apelsin

Så ser nog våran kväll också ut, om jag känner mig själv rätt (i alla fall det om godispåsen) hehe

sesamerika skrev 2007-10-21 12:36:41 följande:
    anna apelsin skrev 2007-10-21 09:05:41 följande:Ah de lät riktigt mysigt...Ikväll får det nog bli en stor godispåse framför en film å massa myspys.Idag känner jag mig lite rastlös, blir att hitta på nått snart.Ha de fint
    Vad har alla för planer för veckan då?
  • sesamerika

anna apelsin skrev 2007-10-21 12:54:06 följande:

Så ser nog våran kväll också ut, om jag känner mig själv rätt (i alla fall det om godispåsen) hehe
    Vad har alla för planer för veckan då?
    I veckan har jag ingen aning om vad som händer. Har inga planer alls än sålänge. Blir nog en del promenader samt några fikastunder om jag känner mej själv rätt hihi.

Vad ska ni hitta på själva??
  • Pollygrip

Min dotter heter Felicia och är 7 månader, jag är hemma på dagarna! Gick ut gymnasiet förra året.
    Hon har inte lärt sig krypa än men har precis lärt sig att sitta!
    Hon fick två tänder i helgen =) sedan var vi kalas hos min mamma.

Tittade på vinteroverall i Skövde, har ni köpt någon vinteroverall och vad köpte ni? Det är verkligen en djungel av overaller!

I veckan ska vi inte göra så mycket gå hemma och dra =)

Svar på tråden 86:or i Skaraborg?