• anna apelsin

86:or i Skaraborg?

Hej!

Vill gärna ha kontakt med andra stolta mammor, runt skaraborgsområdet.

Är det du? Glad
  • Svar på tråden 86:or i Skaraborg?
  • sesamerika
    JennieGr skrev 2007-10-22 15:26:16 följande:
    Min dotter heter Felicia och är 7 månader, jag är hemma på dagarna! Gick ut gymnasiet förra året. Hon har inte lärt sig krypa än men har precis lärt sig att sitta! Hon fick två tänder i helgen =) sedan var vi kalas hos min mamma. Tittade på vinteroverall i Skövde, har ni köpt någon vinteroverall och vad köpte ni? Det är verkligen en djungel av overaller!I veckan ska vi inte göra så mycket gå hemma och dra =)
    Hejje!!

Kul att du hittade hit.
    Vinteroverall köpte jag en ganska tidigt på Polarn å pyret. De e juh tyvärr lite dyra där, men jag blev helt fast å sen men rabbaterna man fick från BB hjälpte till med beslutet.
    Vart bor du nånstans?

Ha det fint
  • anna apelsin

I veckan ska jag plugga och lillan ska vara på dagis (och sambon praktiser).
    På eftermiddagarna blir det nog som vanligt; bus, bus och åter bus

Fast på tisdag kväll ska jag på kvällskurs i Lidköping...

sesamerika skrev 2007-10-21 14:17:42 följande:
    anna apelsin skrev 2007-10-21 12:54:06 följande:I veckan har jag ingen aning om vad som händer. Har inga planer alls än sålänge. Blir nog en del promenader samt några fikastunder om jag känner mej själv rätt hihi.Vad ska ni hitta på själva??
    Hej!
    Felicia är ett fint namn! Är du 88:a då, om du gick ut förra året? *om jag räknar rätt*

Vi hade tur och fick ärva en vinteroverall från min kusin (är ett halvår äldre än min dotter), och ärligt talat vet jag inte var den är köpt eller nånting

Men varm och go är den i alla fall!
    Min dotter heter Felicia och är 7 månader, jag är hemma på dagarna! Gick ut gymnasiet förra året. Hon har inte lärt sig krypa än men har precis lärt sig att sitta! Hon fick två tänder i helgen =) sedan var vi kalas hos min mamma. Tittade på vinteroverall i Skövde, har ni köpt någon vinteroverall och vad köpte ni? Det är verkligen en djungel av overaller!I veckan ska vi inte göra så mycket gå hemma och dra =)
  • Pollygrip

sesamerika:
    Vi bor i Undenäs =) Tittade också på den på polarn och pyret, den verkar jätte skön.

anna apelsin:
    Tack!
    Nej, jag är 87:a! Det var ju bra att du kunde ärva, verkar vara jätte mysig!

• Arentorpbebis
    Okej va kul vad gick du för linje på gymnasiet? Om man ska handla i skövde kläder mm vart åker man då? finns de nått köpcentrum?
  • Arentorpbebis

usch e så trött!! hela helgen har vi grejat med köket(byter kök) å nu håller vi på än.... puhhh men fint blir det!

• Pollygrip

Arentorpbebis:

Jag gick på samhällsprogrammet inriktning samhäll. Vad läser du? Det finns ett köpcentrum Commerce heter det, du kan kolla på nätet comm.se. Sedan finns det mycket affärer utanför köpcentrum.
    Vi har också bytt kök! Vad har ni för kök? Du får lägga upp bilder på köket när det är färdigt.

• Arentorpbebis
    JennieGr skrev 2007-10-24 09:05:58 följande:
    Arentorpbebis:Jag gick på samhällsprogrammet inriktning samhäll. Vad läser du? Det finns ett köpcentrum Commerce heter det, du kan kolla på nätet comm.se. Sedan finns det mycket affärer utanför köpcentrum. Vi har också bytt kök! Vad har ni för kök? Du får lägga upp bilder på köket när det är färdigt.
    Tjo!! Jag går fordon-transport(köra lastbil) 3:e året!
    Jaha comerce ja!! hade för mig att de fanns nått som hette så
    Vi hittade nått på internet Epoq heter det! Jättenöjd! Vad har ni själva? Ja de ska ja absolut göra!!(den dagen det blir färdigt) om de nu blir det kram
  • Arentorpbebis

jenniegr
    Va inne på din sida och tjuvkikade på ert kök... Tror det är samma komiskt! Väldigt likt annars!!

• Pollygrip

Arentorpbebis:

Då blir det studenten nästa år! Vad roligt!
    Jaså, vi har ikea kök Lidingö, mäste uppdatera mina bilder det har ju hänt lite sedan sist! Vad ska ni ha för kakel?

• Arentorpbebis

JennieGr:

Jajjemen ska bli skönt att skolan äntligen är klar! men även konstigt!! Hur ska man klara sig
    jaha men ja tyckte de va väldigt likt iallafall! få väl se sen när de e klart
    Hmm kakel e inte bestämt än men vi ska nog sattsa på nått åt de vita hållet.. Känns som att det håller i längden. vad har ni? Näe nu ska ja sova! ska på babysim imorn natt på er alla!!

Svar på tråden 86:or i Skaraborg?