• anna apelsin

86:or i Skaraborg?

Hej!

Vill gärna ha kontakt med andra stolta mammor, runt skaraborgsområdet.

Är det du? Glad
  • Svar på tråden 86:or i Skaraborg?
  • Pollygrip

Vad ska ni göra i helgen?? Idag har vi städdag! På lördag ska vi storhandla mat och kläder till den lilla.

• sesamerika
    Sarah84 skrev 2007-10-26 00:12:12 följande:
    Är en stolt mamma som bor i Skaraborg, Tibro närmare bestämt, är dock inte född -86 utan -84, hoppas de går bra ändå =)
    Välkommen till tråden hihi
    Jag e inte heller 86:a utan 85:a..
    Vi bor i Skövde.
  • Arentorpbebis

Idag ska vi till skara och handla lite allt möjligt! och i helgen ska vi hem te min mor å far å träffa hela familjen med en massa go mat mmmm
    Sen e de väl köket- fortsättning följer!

Sarah84 -
    Välkommen Finns de några roliga affärer i tibro där man kan köpa nån lite anorlunda julklapp?

• Sarah84
    Arentorpbebis skrev 2007-10-26 11:51:33 följande:
    Idag ska vi till skara och handla lite allt möjligt! och i helgen ska vi hem te min mor å far å träffa hela familjen med en massa go mat mmmmSen e de väl köket- fortsättning följer!Sarah84 -Välkommen Finns de några roliga affärer i tibro där man kan köpa nån lite anorlunda julklapp?
    Tack =) Nja Tibro är väl inte direkt de stället man först tänker på när man ska shoppa =) Men finns lite små söta affärer inne i gallerian.
  • anna apelsin
    Arentorpbebis skrev 2007-10-26 00:07:14 följande:
    Anna apelsin - Vad händer för någe kul i falköpng då?
    Jadu... ingen aning om jag ska va ärlig Här händer det nog inte så mycket, så ofta.
    Mest tråkigheter... Fast Linda Bengtzing ska nog komma hit imorrn!
    Sarah84 skrev 2007-10-26 00:12:12 följande:
    Är en stolt mamma som bor i Skaraborg, Tibro närmare bestämt, är dock inte född -86 utan -84, hoppas de går bra ändå =)
    Hej och välkommen! Ja, det går hur bra som helst!
  • Jazzness

Hej hej, är aningen yngre än er. Närmare bestämt en 91:a, men bor i töreboda och tycker att det vore kul att få kontakt med andra unga mammor. Hoppas det går bra ändå? :)

• Arentorpbebis

Sarah84
    Okej! Vill verkligen hitta en annorlunda julklapp till killen men vet inte vad Känner att ja måste planera i tid!

• Arentorpbebis

Anna apelsin-
    oj linda bengtzing de va grejer det! Hon har ja sett en gång!(ingen större sensation) på jordgubbens dag i vara om du vet vad det är Hon gör fanimej låtar som fastnar!

• Arentorpbebis

Jazzness - Du e välkommen som bara den! Hur e läget?

• Pollygrip

Hej alla underbara skaraborgsmammor! Hur har helgen varit och vad händer i veckan?? kram

Svar på tråden 86:or i Skaraborg?