• lillajag82

april 08 ~~1,0~~

HALLÅ BRUDAR
    Här håller vi förväntansfulla APRILMAMMOR-08 ihopp
    här snackas allt mellan
    himel o jord
    TILLBAKABLICKAR

modertråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23011244.html

bf-tråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23737418.html
    Emelié010224 & Albin060520
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 11:56:34:
    könsgissnings tråden
    1. www.familjeliv.se/Forum-11-227/m26042567.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 12:18:02:
    KIKA GÄRNA IN I GISSNINGS TRÅDEN
    JAG ÄNDRADE LITE JUST FÖR ATT JAG HAR SVÅRT ATT HÅLLA KOLL PÅ ALLA
    SÅ NU ÄR DET BF INLAKT OXÅ
    FINNS MÅNGA SOM JAG INTE FYLLT I MEN ER SOM JAG FANN I BF TRÅDEN SON GJORDES I 1:A TRÅDEN LIGGER FÖRHOPPNINGS VIS PÅ RÄTT DATUM NU I DENNA TRÅD

MED ANDRA ORD SÅ HAR JAG SAMLAT ALL FAKTA I EN TRÅD O INTE I FLREA TRÅDAR..
  • Svar på tråden april 08 ~~1,0~~
  • oOrosamarängerOo

Ni som inte har fått ul-tid och närmar er, varför inte ringa och höra? Händer ju att det blir fel emellanåt och inte tider skickas ut.

• år78
    ang ul tider så  brukar vi här säga till bm så ger hon  oss tiden så va det för mig
  • MarinaNina

Urk. Så trött. Och när jag slutar jobba klockan 17 har jag lovat att hjälpa min syster på hennes träningsställe. Det vore bra skönt att bara åka hem.. Nu måste jag kolla om basens tvätt är torr så att jag kan åka till nästa hembesök..

• Tilcha

Åsa med 2 skrev 2007-10-14 12:14:03 följande:

Kanske ses där då...*hehe*Du som är i målartagen...VAR ska jag köpa färgen till spjälsängen?
    Om man vill ha bäst och mest kompitent hjälp så skulle jag rekommendera Gundes i Jakan. Ligger utmed järnvägen på centrumsidan. Om du åker av Viksjöleden (från Viksjö) vid Jakan centrum så tar du höger sen å följer den vägen (utmed järnvägen) å så efter knappt 100 meter har du Gundes på vänster sida.

Köper oftast på Gundes om jag inte måste handla på en söndag för de har stängt på söndagar. De är mycket mer insatta i färgbranschen än personalen på Bauhaus å sådana större varuhus.

Hoppas du fattar. Jag e inge vidare på å förklara. =)
  • Åsa med 3

Hihi....Jag nos precis och laban fick spatt...tror inte h*n gillade att bli väckt av en nysning, det vart full rulle därinne...sååå sött!!! *myser*

Panictjej: Vi var på gundes idag faktiskt...gillar det stället, mycket trevligare är bauhaus!

Kram Å!

Laban, vi längtar efter dig!
  • Åsa med 3

NÖS gjorde jag...ingenting annat...Hihihihihi

• Åsa med 3

Josefine förresten...vilken fin mage du har fått!!! *avis*...Emmas mamma oxå...inte alls fet tjock, utan gravidtjock! sådetså!!!

Kram Å!

• Tilcha

Åsa med 2: Visst är de bra? Sambon känner de som har Gundes så vi brukar få lite rabatt. Å så bor jag i en HSB-lägenhet å då får man 10% där.
    Va mysigt att få känna bebisen. Jag ligger å känner efter hela tiden men jag känner absolut ingenting. Inte ens nåt som kan misstas för bebisen. Hoppas den är där inne. =/

• Tilcha

Måste fråga. Om man fått missfall som inte upptäckts på några veckor, växer magen ändå då?

T.ex. om jag fått missfall i vecka 12 men att min kropp inte reagerat å stött ut fostret än i vecka 16. Växer då magen under den tiden iaf?

Hoppas ni fattar vad jag menar.

• Åsa med 3
    Tilcha skrev 2007-10-15 19:35:08 följande:
    Åsa med 2: Visst är de bra? Sambon känner de som har Gundes så vi brukar få lite rabatt. Å så bor jag i en HSB-lägenhet å då får man 10% där.Va mysigt att få känna bebisen. Jag ligger å känner efter hela tiden men jag känner absolut ingenting. Inte ens nåt som kan misstas för bebisen. Hoppas den är där inne. =/
    Men gumman...det är ditt första barn va? Jag kände Mathilda först i vecka 18, men då var det ett sånt där "hallaluja moment", jaaaså...var det det jag har känt i 2 veckors tid...*ler* Det kommer nog snart ska du se!

Din fråga om missfall kan jag inte svara på...mina missfall fick jag så tidigt att magen inte hann växa något...Hoppas ngn annan vet, för jag undrar oxå ibland...

Kram Å!
Svar på tråden april 08 ~~1,0~~