• Anonym (Gravid)

Herregud, jag vill äta toapappret!!

Haha! Ja, det låter dumt men det är sant. Idag så blev jag jättesugen på toapappret när jag var inne på toaletten. Jag lät dock bli att äta det men suget sitter i!
    Jag fattar att det förmodligen är något jag saknar. Kan det vara fibrer?
    Jag äter trots allt "mitt val kvinna" och borde få i mig det mesta där väl?
    Har ni nåt råd till en stackars papperssugen kvinna??

• Svar på tråden Herregud, jag vill äta toapappret!!
  • logg81
    NicoFina skrev 2007-10-11 01:16:43 följande:
    Det låter som mig Men jag var sugen på blommjord och att sitta i källare som hade cement väggar, tyckte att dom luktade så gott!Men jag åt blomjord några gånger med:-S
    JAAAA..... Källaren luktar SÅ gott!!! Finns inget bättre än att ha en anledning att springa ner dit en sväng....
    När det gäller födointag smäller jag lätt i mej ett par gurkor om dagen... Finns inget i en gurka som jag egentligen tycker är gott men just nu är det helt fantastiskt att få knapra på en. Om jag lyxar till det doppar jag den i socker... hi hi

Så sjuk man e egentligen...
  • kapet

Jag kunde sitta hela tiden i tvättrummet bara för att sköljmedel luktade så bra.

• Anonym

Under min andra graviditet var jag tvungen att spy varje gång efter att  vi haft samlag. Allt var ok under tiden men så fort det var över sprang jag till toa.Detta hände varje gång under hela graviditeten. Min man fattade ingenting,men det gjorde inte jag heller.
    Men jag tot inte det kändes bra för han.

• U name It

När jag väntade mtt första barn, kunde jag knappt stå emot KATTMAT!!! Hua vad äckligt. Jag åt det aldrig en gud vad sugen jag var!

• lillasysterjessa

hehehehe ja såna där sug verkar vara helt sinneslösa! Min brorsons mamma vågade till slut inte åka och tanka, eller ens följa med, för hon var rädd att inte kunna stå emot att gå ur bilen och ta en slurk 95-oktanigt! å så tyckte hon oxå att murbruk verkade vara oerhört aptitligt!

• Saaaraa

HAHA! jag älskar att känna den hääärliga doften från nyasfalterade gator och bensin och blomjord är också en härlig sak att lukta på, skulle dock inte äta någonting av det här. bara sniffa lite

• Anonym

Hur kan man bli sugen på något som man aldrig har ätit.... då vet man ju inte liksom vad det är man vill åt? Men man hör ju det ena värre än det ändra...hehehehe, själv hade jag ingen sug efter någonting speciellt..

• Anonym

Jag åt tacosås med sked! ÅÅÅÅhh vad gott det var att sleva i sig...

• Anonym (kattsand)

Jag tyckte dammet av kattsanden, när man hällde upp nytt i lådorna luktade så gott.
    Till slut kunde jag inte motstå frestelsen utan matade hela munnen full med kattsand (ur förpackningen givetvis).
    Detta sysslade jag med i smyg under hela graviditeten.
    Svalde det dock aldrig, spottade ut det när det bara var lera kvar.

Ingen som vet fortfarande vad jag gjorde, min hemlighet !

• Anonym (bensinbarn)

min mamma älskade att lukta på bensin när jag var i magen... kanske därför jag e som jag e...

min bror föddes orange...då åt hon morötter under hela graviditeten...
    Läkarna trodde han hade en sjukdom innan dm fattade vad det handlade om..

Svar på tråden Herregud, jag vill äta toapappret!!