• Anonym (oral lover)

Avsugning

Måste fråga, för ett antal år sedan träffade jag en tjej som verkligen älskade suga kuk, hon ville göra det ofta på mig och tydligen tände det henne något otroligt, efter ett antal gånger så tänkte jag prova lite mer, jag hjälpte till lite och hon verkligen njöt av det, på slutet hade jag ett verkligt rejält tag i hennes hår och riktigt munknullade henne, och hela vägen ner, och konstigt nog älskade hon det.

Så frågan är till er andra tjejer vad tycker nu om det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 22:40:07:
    Ja det blev riktigt att man dominerade henne, men det var läckert att hård pumpa munnen hela vägen och sedan bara fylla munnen på henne, hon riktigt skakade av kåthet

• Svar på tråden Avsugning
  • Anonym

Älskar också att suga min man, jag blir jätte kåt av det, men blir nästan mer kåt om han "munknullar" mig än om jag suger...

• Anonym (nope!)

Gillar inte att suga kuk alls!!!
    Än mindre få den körd ner i halsen eller ta satsen i munnen.
    Suger bara i absoluta nödfall...om man kallar det så

• Anonym (hehe)
    litenCarl skrev 2007-10-12 22:14:08 följande:
    Anonym (hehe) skrev 2007-10-12 22:06:14 följande:
    säg till om du blir singel
    Jag har inga planer på det, men visst jag hör av mig
  • Anonym (Mmm)

Jag älskar att suga, men det ska va jag som ger och har makten, och min sambo ska va helt passiv och bara ta emot.

Men det du beskriver låter spännande, kanske ska prova att hinta om det nästa gång...

• Anonym (yeah)

Jag älskar det.
    Bäst är det att stå på knä framför honom så jag kan titta upp och se hur han njuter.
    Hans hand i mitt hår och kuken djupt i mig.
    Älskar det verkligen.

• Anonym (:-))

att se på sånt är roligare men har aldrig haft nån kille som riktigt munknullat... skulle gärna prova men min man är mer mjuk

• Anonym (jag med...)

Älskar det fullkomligt att suga av min man.....blir grymt kåt av det;)

• Anonym

Jodå, jag älskar också att ge huvudet och med en isbit i munnen brukar killen skaka av välbehag !!

• Anonym (japp!!!)

är det mest upphetsande som finns..att se sin man bli riktigt upphetsad.funkar bra som 69 med !!!

Svar på tråden Avsugning