• Anonym (oral lover)

Avsugning

Måste fråga, för ett antal år sedan träffade jag en tjej som verkligen älskade suga kuk, hon ville göra det ofta på mig och tydligen tände det henne något otroligt, efter ett antal gånger så tänkte jag prova lite mer, jag hjälpte till lite och hon verkligen njöt av det, på slutet hade jag ett verkligt rejält tag i hennes hår och riktigt munknullade henne, och hela vägen ner, och konstigt nog älskade hon det.

Så frågan är till er andra tjejer vad tycker nu om det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 22:40:07:
    Ja det blev riktigt att man dominerade henne, men det var läckert att hård pumpa munnen hela vägen och sedan bara fylla munnen på henne, hon riktigt skakade av kåthet

• Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (Slätt)
    Anonym (yeah) skrev 2007-10-13 11:44:29 följande:
    Jag älskar det.Bäst är det att stå på knä framför honom så jag kan titta upp och se hur han njuter.Hans hand i mitt hår och kuken djupt i mig.Älskar det verkligen.
    INSTÄMMER! Förvånad
  • Anonym (:-))

nu e jag ju skit sugen och maken inte hemma. inte är man ensam heller så man kan göra nåt själv...

• Anonym (oral lover)

Ja tjejer vad tycker ni?
    Vill ni också ha en sådan behandling?

• Anonym (Big Love)

Handen i håret funkar mycket bra....

• Anonym

Det låter så hårt. Jag och min kille kan ha hårdare sex men om han börjar munknulla mig så blir det för mycket. Då känns det som att han glömmer mig och "bara vill"..

Jag suger gärna men vill inte bli munknullad. :)

• Anonym (jess)

jaaaa, jag älskar också att suga kuuk!
    Blir jättekåt när jag gör det, ännu mer när han gör jobbet, liksom trycker in den, och håller i håret.
    Jag brukar smeka mig själv när jag suger, och kommer oftast då!

• Anonym

Mmmm.. jättemysigt att suga ju! Blir nästan lite sugen nu....sneglar på karln o undrar om jag inte ska............

• Anonym (Darling)

JAg suger gärna, men baara om man är ny duschad!!

• stefan79

Hmm en kille som älskar oralsex men min fru hatar det! Så jag får inget och får inget ge (älskar att slicka!)

bad luck verkar det som

• Majestic
    stefan79 skrev 2007-10-13 21:37:08 följande:
    Hmm en kille som älskar oralsex men min fru hatar det! Så jag får inget och får inget ge (älskar att slicka!)bad luck verkar det som
    stefan79- Din stackare !!
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
Svar på tråden Avsugning