• Anonym (oral lover)

Avsugning

Måste fråga, för ett antal år sedan träffade jag en tjej som verkligen älskade suga kuk, hon ville göra det ofta på mig och tydligen tände det henne något otroligt, efter ett antal gånger så tänkte jag prova lite mer, jag hjälpte till lite och hon verkligen njöt av det, på slutet hade jag ett verkligt rejält tag i hennes hår och riktigt munknullade henne, och hela vägen ner, och konstigt nog älskade hon det.

Så frågan är till er andra tjejer vad tycker nu om det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 22:40:07:
    Ja det blev riktigt att man dominerade henne, men det var läckert att hård pumpa munnen hela vägen och sedan bara fylla munnen på henne, hon riktigt skakade av kåthet

• Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (Slätt)
    stefan79 skrev 2007-10-13 21:37:08 följande:
    Hmm en kille som älskar oralsex men min fru hatar det! Så jag får inget och får inget ge (älskar att slicka!)bad luck verkar det som
    Ett litet "hårt" ordspråk....
    - Life sucks.... Then you marrie a bitch who doesn´t...  Flört
    Jag älskar att ge ... men svårare att "ta emot"...
  • stefan79

- Life sucks.... Then you marrie a bitch who doesn´t...

hahhahahaha det bästa jag hört på länge!

• Anonym (ohhh)

Anonym (yeah) skrev 2007-10-13 11:44:29 följande:

Jag älskar det.Bäst är det att stå på knä framför honom så jag kan titta upp och se hur han njuter.Hans hand i mitt hår och kuken djupt i mig.Älskar det verkligen.
    Me too, me too. Det är så dominerande också. Vi brukar köra ur alla möjliga vinklar, vissa ställningar bli mer dominanta. Jag är väldigt undergiven i sexet och ÄLSKAR det!!
  • Anonym (oral lover)

Kul

• Anonym (yummie)

älskar det!! min sambo blev glad när jag berättade för han att jag fantiserade om det.. men han vågar knappt ta tag i mitt hår ordentligt. han tror det är för bra för att vara sant hi hi.. det är hur upphetsande som helst!

• Anonym (oral lover)

Fränt

Berätta: vill du att han brutal knullar dig i munnen hela vägen?
    Och tvingar dig svälja allt?

• Anonym (jess)

Jaa, tvinga är braaaaa!
    Brukar låtsas ibland att han typ våldtar mig..ja, både i munnen och..ja, där nere såklart.
    Blir lite kåt bara av att tänka på det..

• Anonym

Älskar också att suga...särskilt eftersom han tycker så mycket om det...har sugit en kille som inte gjorde ett ljud ifrån sig, inte ens ett tugnt andetag...det var inge kul...funderade på om jag gjorde nåt fel liksom men det gjorde jag inte enligt honom så...fantiserar om det du skriver om men har aldrig varit med om det men jag får väl hoppas det händer nån gång

• Anonym (Morr)

Anonym (jess) skrev 2007-10-15 22:14:43 följande:

Jaa, tvinga är braaaaa!Brukar låtsas ibland att han typ våldtar mig..ja, både i munnen och..ja, där nere såklart.Blir lite kåt bara av att tänka på det..
    You go girl. Är helt med dig.. hehe. Nu blir jag med lite kåt.
  • Anonym (oral lover)

Undrar: Gick det bra när han tryckte ner hela i halsen på er?
    Ni klarade av allt?

• Anonym (jess)

Visst kan man få lite kvälningar ibland, men det gör absolut inget för mig, då tar man bara ut den nåra sekunder..
    Heela vägen går, ganska upphetsande när han likson har kuken hela vägen och sedan, "juckar" lite..

• Anonym (oral lover)

Har ni gjort det på något ovanligt ställe eller bara hemma?

• Anonym (jess)

Haha.
    I provhytten på H&M tex..

• Anonym (oral lover)

Hur gick det till då?
    beskriv

• Anonym (oral lover)

Trodde faktiskt jag skulle få höra några sådana historier av er tjerer om detta

• Anonym (nåja)

Ditt inlägg låter underbart!!
    Jag älskar att suga av min man, gärna med lite hårdare tag. Men han är tyvärr inte så intresserad. Saknar verkligen detta.

• Anonym (yummie)

klart man sväljer och allt. men sedan efter den behandlingen som han får av mig, och då blir han verkligen "behandlad", är det hans tur att ta hand om mig. och det är bara sååå gött!

• Anonym (oral lover)

Puffar lite

Svar på tråden Avsugning