• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • alarik82

sara24 vi har nästan allt klart förutom sånnadär små grejer. typ nappflaskor å sånt. men vi har fått köpa jättemycke grejer av min moste så de är därför vi har nästan allt redan

• Thealea

69 dagar kvar för mig =)...drömde att jag fick en tös inatt...men när jag frågade vad hon vägde så sa sköterskan 80 gram....jag fick en liten tummelisa =)

• AannaH

60 dagar kvar för mig läste att någon drömde om en liten bebis..jag drömde i natt att jag fick en fullvuxen bebis som var äldre än mig,bytte blöja på den men såg inte vad det var för kön..så man kan får till det i drömmar*suck*

• lyn

Jag har 81 dagar kvar. Jag har köpt några kläder bara till förlossningen .
    Jag funderar om vilka barnvagn vi skulle köpa. Jag har svårt att bestämma.

• substance

62 dagar kvar!!!

Vi har handlat lite småsaker idag till bebisen, men vi har mycket kvar!!!

Drömde att jag fick en liten tjej på 38 cm inatt. Hon var verkligen liten! Hoppas h*n är lite större när h*n behagar titta ut!

• Liten

Vi har inte handlat så mycket, men nu har vi flyttat så nu är det dags! Vi kommer att ha allt utom sängen och blöjor klart efter nästa vecka!

• vonkis

77 dagar kvar bara!!! *jippi*
    shit nu börjar det ju ta mig 17 likna nått!!! bara 11 veckor kvar
    vi har väll mycket klart men vagnen kommer inte förens i maj och skötbord och alla småsaker är kvar....så kul att ha saker kvar att handla så jag inte börjar klättra på väggarna ava att allt är klart*hehe*

nästa månad ska jag ta och köpa alla små saker och lägga i en korg så det finns hemma när han bestämmer sig för att kika fram

• Lina05

80 dagar kvar för mig. Jiipiieee

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!