Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
Jag har allt klart förutom bilbarnstolen o hygiensakerna...tänkte köpa dom sen (dvs snart) så inte tex tvättlapparna blir för gamla.
Våren är här tjejer, nu är det inte långt kvar
65 dagar kvar till bf, men eftersom jag blir igångsatt så är det ju bara ca 51 dagar kvar. Längtar så./ M, v 31
66 dagar kvar är det för mig. I dag känns det väldigt långt bort. Har börjat sova väldigt dåligt på nätterna vilket resulterar i att det blir väääldigt jobbigt att jobba. Och jag som ska jobba hela maj ut också...
Har inte handlat något ännu, ska få låna det mesta, så det får väl bli en runda någon helg och hämta upp allt som behövs...
Men, det är skönt att våren äntligen är här, och jag kan faktiskt se slutet på denna graviditet mer och mer. Längtar jättemycket efter att få träffa bebisen som sparkar mig så mycket
31 fullbordade veckor igår. Kanske man kan börja se slutet på detta trots allt!
77 dagar kvar..det är helt sjukt ju...att man snart ska få träffa sitt barn för första gången snart..snaart...
längtar :D
Vi har 73 dagar kvar och jag har inte köpt något till bebben än... Däremot har vi beställt vagn och spjälsäng! Jag är så sugen på att börja handla hem saker till den lill*, men vet inte om det kanske är bättre att vänta.
Vad tycker ni???
60 dagar kvar!!!
Nova 76, det kan ju vara skönt att börja fixa nu för jag tror att det blir jobbigt att springa i affärer mot slutet.
Jag har varit livrädd för att införskaffa nåt, men nu tycker till och med jag att det är dags!
79dagar kvar :)
Går in i åttonde månaden idag!
69 dagar kvar. Vad fort tiden går, jag hinner inte med riktigt! Ska jobba maj ut och Pluppen beräknas komma 12/6. Jag siktar nog mer in mig på bf närmare midsommar.