• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Smila

Hejsan! Den här tråden hänger jag gärna med i. Jag har bf 23 juni, och har 78 dagar kvar. Längtar så. Om bara 5 dagar får vi se vårt Pyret igen för då ska vi på köns-ul . Längtar så fruktansvärt efter bara att få se lill*n igen. Kan inte dagarna gå fortare....

• saharsa

84 dagar kvar, BF 29 juni! Längtar så otroligt mycket hoppas att tiden ska gå fort.
    Väntar på att få höra om min annsökan om HP går igenom, jag hoppas det för det börjar bli lite tungt att jobba.
    Har mycket kvar att fixa där hemma så det skulle vara skönt att få vara ledig.

Kram

• Amine

Idag är det 73 dagar kvar... Visst längtar jag - otroligt mycket men samtidigt har jag aldrig varit i ett bättre "tillstånd" än nu. Jag mår så himla bra, njuter av varje buff, har antagligen någon hormon kick av typ uppåt tjack och är bara SÅ lycklig och tycker att min kropp är så fantastiskt vacker! Eufori!

• alarik82

jaha då var de 68 dagar kvar...sakta men säkert så närmar de sig. fast just nu är ja i sverige på semester, men när ja kommer hem så har vi inge vatten, gubben håller på å drar om massa vattenrör :(

• o0dizzy0o

Hej alla =) 74 dagar kvar till förlossning!! längtar ihjäl mig nu, efter liten alltså , inte förlossningen *skratt* inte de minsta ...börjar bli lite smått nervig nu. Har haft en jobbig graviditet emn börjar må mycket bättre nu i slutet :) jobbigt me kramper bara eller va säger ni? o e de nån mer som ahr en bebis som har en ovana att ligga o trycka på revbenen? *Skratt* gör ont som tusan! o ja tror att liten ahr vänt sej och ligger med huvet neråt nu, kan ju säga att de känns lagom roligt när h*n har hicka där nere *skratt*

ha en underbar vårdag alla =)

• vonkis

tjoho på er era små kulmagar!!
    ännu en dag med sol och man blir ju verkligen vårglad och får extra energi av solen som verkligen behövs nu när man inte har sååå stor lust att gå till jobbet varje morgon

74 dagar kvar och nu börjar ryggen kännas så det skriker om det, men bara upptill vid skulderbladen så en rejäl massage skulle jag kunna dööö för!!!! längtar tills man fakrisgt kan gå och lägga sig på en massagebänk med magen neråt och få en helkropps massage

• steffy

bara väntar och väntar.. längtar så mycket.. (22juni)

• yaneth

åhhhhhhhhhhh *leer*

nu e det bara 57 dagar kvar

• Juni 05

65 dagar kvar!!
    tycker att tiden går märklligt långsamt nu, längtar efter lillbebisen. vet inte hur jag ska orka vänta till juni, önskar att jag vore i vecka 40 NU!!!!

kram till er alla!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!