• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • bea85

26 dgar när man räknar i kalendern 27 på fl så jag håller mig nog till kalendern 1 dag mindre hehe

• Annah B

oj oj.. 29 dagar kvar.....vilken tid det tar nu i slutet.. : )

• Lotusblomman

22 dagar kvar och öppen 2 cm!! Läkaren trodde INTE jag skulle gå tiden ut!! Tjoho, att man kan vara så lycklig över två cm:s betydelse!! Känns som en bit på vägen!! Hoppas ni mår bra junimammor:)

• hmp80

Lotusblomman: Jippie!! Förstår att du är exalterad, skulle jag med vara!
    Hur kommer det sig att du kom iväg till läkaren om jag får fråga?

• Ida2

36 dagar kvar. Känns inte så långt kvar nu. Har en del jag måste hinna med innan.
    Lotusblomman: Förstår att du måste vara glad! Själv går man ju säkert över tiden...vill inte!

• Lotusblomman

hmp80: Jag gjorde en frivillig gynundersökning som man tydligen får chansen att göra den här tiden för att få ett andra utlåtande om det verkligen är huvet som ligger neråt eller inte.

Ida2: Nej, det är inte säkert. Men jag kan förstå hur du känner.. Jag har hela tiden hoppats på att slippa gå över tiden och det verkar ju som om jag får som jag vill!!

Lycka till båda två:) Hur som helst så väntar man ju på något underbart som kommer finnas hos en lääänge sen!! Men visst blir man less på att vänta!!

• bea85

Lotusblomman : inte för att förstöra det roliga i att du e öppen 2 cm men jag va det 1 månad innan leo kom. men jag håller tummarna att det inte e så för dig. gud nu känns det som jag förstörde det roliga

• Rona
    En glädjedödare till...jag har varit öppen 2 cm sen vecka 29... och har gjort 34 fulla veckor i morgon. Hoppas att jag inte behöver gå över i alla fall, men vem vet...
  • Lotusblomman

Bea85 och Rona: Självklart kan det vara så!! Men just nu lutar det ju mer åt att jag slipper gå över.. hur som helst känns det spännande:) Det är så otroligt då man t.o.m. känner huvudet själv hur väl som helst!! Kram på er alla!!

• Rona

Å lycka till! Känner du verkligen huvudet själv??? Hur då liksom...? Kanske ska man känna efter med fingrarna därinne...

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!